obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
deze pagina kan niet worden weergegeven
KdeG
goed lezen je weet maar nooit http://helpentipsentrucs.web-log.nl/helpentipsentrucs/2005/08/stop_malware_up.html
 
mirretje
@ KdeG Bedankt, maar de linkjes en plaatjes werken niet op die site!
Er staat bij mij in die map Hosts alleen maar 127.0.0.1 Local Host

Ik heb nog een andere misschien 'domme' vraag, maar ik zag hier op de shoutbox iemand reageren op Tele2 omdat hij na 7 films het download limiet bereikt had (wat niet mogelijk schijnt te zijn)
Kan het niet zo zijn dat er toch een fout bij Tele2 is? Want als je op hyves telkens die slideshow binnen moet halen als je n hyvepagina opent, dan is dat in feite toch ook downloaden? Als je dat elke dag een paar keer doet dan haal je heel wat binnen. Als er bij Tele2 daar een fout zit, zou het daar dan niet mee te maken hebben?

Misschien slaat dit nergens op, maar ik probeer mee te denken ;-)
Gewijzigd door mirretje op 28 februari 2009, 19:53
 
baatje30
Ik kom ook niet op de site van www.slide.com en zie bij hyves geen enkele slide voorstelling. Zowel niet met Vista als Xp. Niet echt leuk inderdaad.

Lijkt me meer een algemeen van Tele 2. Alleen nu moet de klantenservice het nog willen of kunnen begrijpen. Maar kan iedereen aangeven, die op dit topic antwoord geeft of ze wel of niet www.slide.com kunnen breiken?

Offtopic:

Overigens heb ik een tijdje geleden inderdaad last gehad dat ik bepaalde Amerikaanse site's niet kon bereiken. Zoals bij www.ign.com kreeg ik heel vaak een foutmelding wanneer ik verder dan de hoofdpagina ging. Zels bij deze site heb ik in 2008 wel eens foutmeldingen gehad. Uiteindeljk doet alles het weer zonder dat ik iets heb aangepast.
Gewijzigd door baatje30 op 01 maart 2009, 10:06
 
cornfed
Als je zeker wilt weten of toch het probleem ligt in je pc, dan moet je tijdens de (her)start F8 ingdrukt houden.
Kies uit het menu 'beveiligde modus mèt netwerkverbinding'. Als hij klaar is met starten, moet je weer naar die bewuste site gaan.

Als je weer geen verbinding krijgt (alle andere site's werken wel), is op je pc geen probleem.

Dan moet je extern de oorzaak zoeken:

* er is een routing probleem in het netwerk van Tele2.
* jouw ip wordt geblokkeerd door de site (niet andersom).

Alternatief kan je ook gebruik maken van een proxy server:
http://www.freeproxyserver.net/
Vul daar je website in die je wilt bezoeken.
Gewijzigd door cornfed op 01 maart 2009, 13:00
 
mirretje
Bedankt, ik kan via de freeproxyserver wel op www.slide.com komen (opent heel traag). Maar ik kan niet inloggen.
Wat wil dit zeggen?
Opstarten in de veilige modus ga ik straks nog even proberen.
 
cornfed
Ik weet bijna zeker dat je ip op een ban lijst staat of dat de routing bij Tele2 niet klopt.

Via een proxy omzeil je de ip ban en dus kan je wel verbinden.
Het langzame is normaal.
Voor inloggen moet je wat opties proberen aanvinken op de site.
 
mirretje
Hoe kom je op een ban lijst te staan?
Dan staan alle Tele2-ers op een ban lijst voor die site? Lijkt me dan toch eerder een routing probleem bij Tele2.

Ik werd gister gebeld door Tele2 nadat ik een klachtenformulier had ingevuld. Ik moet zeggen dat ze binnen een half uur nadat ik het formulier verzonden had, al aan de telefoon waren. Dus dat is een goede service!
Ze wisten niets van het probleem en ook niet dat het al vanaf maandag/dinsdag bestond. Nu gingen ze kijken of ze er iets aan kunnen doen en/of het probleem bij hun lag.
De service is goed, alleen hoop ik op een snelle oplossing.
In ieder geval bedankt voor je antwoord. Ik laat hier wel weten als het probleem is opgelost en/of het inderdaad lag aan de routing bij Tele2.
 
Bill
Noem dan deze pagina waarop ze het probleem kunnen nalezen.

Ik wil nog even reageren op het gebruik van die proxy.

Wees daar voorzichtig mee! Je inloggegevens kunnen gewoon meegelezen worden. Verander nadat je zoiets gebruikt hebt altijd je wachtwoord.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mirretje
Ik zal deze pagina naar ze doormailen.
Bedankt voor de tip van de proxy, was er zelf ook niet zo gerust op!
 
cornfed
Hier heb je soortgelijk verhaal:
Geen verbinding met email van bedrijf

Alleen is de oplossing hoogst waarschijnlijk niet van toepassing voor jou.

Als je Firefox gebruikt kan je ook via een proxy add-on surfen.
Tor-Proxy
Gewijzigd door cornfed op 02 maart 2009, 00:12
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'deze pagina kan niet worden weergegeven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie