obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
dns server blok site's(torrent site's)
opatheo
Ja hier in brabant werkt het niet goed met tel2.
Dit is sinds een dag of 7, heb geled naar tele2 maar ze kunnen daar niets aan doen.

Het probleem is met verschillende site's bijv torrent site's.

Dit probleem licht aan hun dns server, de blok of word niet goed leeg gemaakt.

Als je dit probleem hebt stel dan even de dns opnieuw in en gebruik deze
gegevens deze zijn van verstatel voorkeur dns 62.58.62.131 en alternatief 62.58.62.132
na dit gedaan te hebben sluit dan even je internet verbindig af en maak daarna weer op nieuw
verbinding met internet.( vai start instellingen netwerkverbinding) en je kunt nu alle site's weer aan.

En na mijn contact zeggen zij dat ze niets aan kunnen doen.

Nu niet denke dat licht aan mijn pc mar het is door mij uitgebreid getest met ander mensen in mijn omgeveing een ook die kunnen niet naar de site waar ik het over heb.

Dus snel de dns even opnieuw instellen en het werkt en natuur bellen naar tele2 dat ze dit eens oplossen.

Groeten Theo
 
cornfed
Je kan ook gebruik maken van OpenDNS:
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!
 
opatheo

Quote

opatheo schreef:
Ja hier in brabant werkt het niet goed met tel2.
Dit is sinds een dag of 7, heb geled naar tele2 maar ze kunnen daar niets aan doen.

Het probleem is met verschillende site's bijv torrent site's.

Dit probleem licht aan hun dns server, die blokt of word niet goed leeg gemaakt.

Als je dit probleem hebt stel dan even de dns opnieuw in en gebruik deze
gegevens deze zijn van verstatel voorkeur dns 62.58.62.131 en alternatief 62.58.62.132
na dit gedaan te hebben sluit dan even je internet verbindig af en maak daarna weer op nieuw
verbinding met internet.( via start instellingen netwerkverbinding) en je kunt nu alle site's weer aan.

En na mijn contact zeggen zij dat ze niets aan kunnen doen.

Nu niet denken dat licht aan mijn pc mar het is door mij uitgebreid getest met ander mensen in mijn omgeveing een ook die kunnen niet naar de site waar ik het over heb.

Dus snel de dns even opnieuw instellen en het werkt en natuurlijk bellen naar tele2 dat ze dit eens oplossen.

Groeten Theo

Gewijzigd door opatheo op 02 april 2009, 14:47
 
nsvcool
Prima tip. Moet je dan niet ook wat doen met het modem. Daar staat ook een server adressen genoemd.

PS: waardeloos dat de torrent sites niet werken. Waarom heb je anders zon snelle verbinding :-(
 
cornfed
Die kan je ook aanpassen, maakt niet zoveel uit.
De instellingen in Windows gaan voor op die van de router, tenzij niets specifieks in Windows staat aangegeven.
 
cornfed
Sorry, maar je moet precies beschrijven welke setup je thuis hebt staan (netwerk).
En wat precies niet lukt.
Ik heb nu te weinig informatie.
 
cornfed
Ik ga er van uit dat normaal internet wel werkt.
Dan om welke site gaat het? Dan kan ik ook eens proberen of hij werkt.
Je kan ook eens via een proxy server proberen contact te maken:
www.freeproxyserver.net.
http://www.hidemyass.com/
Gewijzigd door cornfed op 08 april 2009, 16:36
 
cornfed
Die site is geblokkeerd voor jou.
Dat is een routing probleem bij Tele2 of je staat op een blacklist.

Voorlopig moet je met een proxy werken om die site te bereiken.
Gewijzigd door cornfed op 09 april 2009, 13:44
 
cornfed
Duidelijk.
 
Tele2
Beste heren bestaat jullie hinder nog?
Website quicklyplace.org heeft namelijk een vrij hoge lantency buiten het Tele2 Domein.

Met vriendelijke groet.
Frank.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dns server blok site's(torrent site's)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Virtuele server SMTP instellingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 15 nov 2013
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) Algemeen : 12 28 mrt 2013
Problemen port forwarding "Virtual Server Add Error" Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 02 feb 2012
Nieuws server Tele2 instellen FAQ-klad : 21 01 jan 2012
Storing DNS server? Helpdesk : 2 28 nov 2011
Advertentie