obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wel bellen maar zelf niet bereikbaar
henisa
Mijn ouders hebben nu al ruim 6 weken het probleem dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Ze kunnen wel zelf bellen maar naar hun bellen gaat niet.
Nu hebben ze vandaag gebeld met tele2 (voor de zoveelste keer). Nu kregen ze te horen dat het in de centrale ligt en dat het probleem door KPN opgelost moet worden. Maar dat KPN dat niet doet. Ze zijn een beetje radeloos geworden.

We hebben harde reset van de modem al geprobeerd. Dan hebben ze even telefoon, maar daarna weer niet bereikbaar.

Zijn er nog meer mensen in Lelystad die problemen hebben met telefonie en aangesloten zijn op de centrale in het Lelycenter? Want Tele2 zijn

Misschien dat websevicetele2 iets meer kan vertellen over de 'storing' in Lelystad.

henisa
 
jantjebeton
ik vermoed dat tijdens het porteren van het telefoonnummer iets fout is gegaan. De portering zal hoogstwaarschijnlijk nog een keer aangevraagd moeten worden....
 
henisa
Het heeft daarvoor 2 jaar goed gewerkt, ik denk dus niet dat het een porteringsprobleem is.
 
jantjebeton
wat voor abonnement heeft je ouders dan?
Tele2 Compleet? of alleen vaste telefonie?
 
henisa
Het gaat hier om tele2 compleet.

ze hebben weer contact gehad met de helpdesk. Er blijkt een stuk hardware kapot te zijn in de centrale. De levering van dit stuk hardware laat op zich wachten. Alhoewel 6 weken wel erg lang is.

Ik zie trouwens dat ik het onderwerp onder het verkeerde forum item heb aangemaakt.
Gewijzigd door henisa op 26 mei 2009, 09:51
 
brouwer95
Hoi,

Ik heb dezelfde problemen en heb al 5 weken geen inkomend belverkeer na
10 telefoontjes en vervelende medewerkers hebben ze me helemaal gek gemaakt
de 1 zegt dat mijn modem niet goed is en de ander zegt dat het aan mijn telefoon ligt!!!

uiteindelijk zit ik nu met 2 modems en kan ik nog steeds niet gebeld worden dit alles is 5 weken terug met een grote storing begonnen en er is nu weer een grote storing .

nu moeten we weer wachten tot deze storing verholpen is (vanaf vrijdag) en die zie ik ook niet zo snel opgelost worden... vanmorgen weer gebeld en weer hetzelfde Wachten>>>>>

voor de rest werkt alles (tele 2 compleet ).
 
Tele2 Webcare
Geachte Henisa & Brouwer95

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
henisa
Hallo, mailtje is verstuurd. Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid kan verschaffen.

groeten,

henisa


Quote

WebServiceTele2 schreef:
Geachte Henisa & Brouwer95

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
BMW318TI
Ik heb zelfde probleem, dus mailen naar Tele klantenservice.
Krijg ik bericht om dure 0900 te bellen.
Nouja dan moet het maar het toch steeds niets opgelost en dat sinds begin dat ik vaste telefonie had.
 
royvogel
Wij hebben ook al een maand lang dit probleem. Krijgen steeds de melding als wij contact opnemen dat er een storing is in een wijkcentrale in Lelystad. Kan iemand misschien hier dagelijks een update plaatsen van de status van dit probleem? Wordt ondertussen een beetje moedeloos van elke dag bellen en een nietszeggend antwoord ontvangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel bellen maar zelf niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Advertentie