obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Sommige sites niet of traag te openen
The Mees
hallo, ik heb sinds enkele uren het probleem dat ik enkele sites, waaronder die vban ebay en wimbledon niet meer kan openen. Heb de modem al opnieuw gestart en ook dit elpt niet. Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik woon in de regio Leiden
 
BMW318TI
Ik kan op sommigen sites helemaal niet bekijken!
 
The Mees
Ja heb ik ook, ik kan sommige sites totaal niet opkomen. Ook uit de buurt van Leiden?
 
The Mees
Lijkt een probleem bij tele2 te zijn dus, kan op heel veel sites niet meer komen nu, telegraaf werkt moeizaam en ook facebook. maar een aantal sites werkt echt lekker
 
Bijou
yep same here!

ik kan helemaal niet meer op facebook komen en ook LiveJournal doet het niet..

ik woon in Dordrecht en alles heeft het de hele dag gewoon gedaan.. Zeer Vervelend
 
blizzer
Klopt er is een storing bij tele2 denk in de regio rijnmond, sinds vanmorge, denk dat het iets met de DNS was want je kon geen buitenlandse sites benaderen.. best lasstig als je dan DC'd bij warcraft Pfft franse login servers hehe. Maar had ff gebeld naar ze dus das me bron Smile
 
kardox
Hier in Tilburg heb ik al paar uur geen Internet meer. Het kan ook niet gebeld worden of bellen. Dit is tog absurd, al paar uur zonder Tel en Internet. Waarom vermeld Tele2 nergens dat er een storing is? ik als een klant wil graag op de hoogte worden gehouden wanneer storing is begonnen hoelang het gaat duren en wanneer ik eindelijk weer kan internetten of bellen.
 
BMW318TI
Iemand die deze site voor mij kan openen?
http://bmwfans.info/

Ik kan het nooit openen.
Gewijzigd door BMW318TI op 09 juni 2009, 22:18
 
cornfed
De site werkt prima.
Probeer via een proxy server toegang te krijgen tot die site.

www.freeproxyserver.net
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BMW318TI
Thanks dan werkt het prima, dus ligt toch aan mijn pc?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sommige sites niet of traag te openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie