obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
tv kijken met decoder en tvkaart pinnacle
manuela
Ik heb een vraag.

Ik heb een pinnacle tvkaart, (studio 4), heeft het altijd perfect gedaan, alleen heb ik nu een digitale decoder voor tv, en wil dus graag hem werkende krijgen zodat ik ook digitale tv via de decoder kan kijken.

Nu heb ik een kabel gekocht met ene kant Scart aansluiting en andere aansluiting voor de tv kaart, maar ik kan de kanalen dus nog niet bekijken..



Heeft iemand dit probleem ook, of wie weet een oplossing?



groetjes

manuela
 
cornfed
Welke tv kaart betreft het precies (type)?


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
manuela
Het is een pinnacle analog usb, studioversie 4.

groetjes
manuela
 
cornfed
Jij bent snel!

Is het deze?
http://www.comp4you.nl/products/7269/...naloog-USB
Gewijzigd door cornfed op 18 juni 2009, 01:26
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
manuela
ja preciesWink))
 
cornfed
Dat ding kan zowel als tuner fungeren en als 'capture' kaart.

De tuner functie kan je niet gebruiken meer. Daarvoor heb je nu de decoder.
Heb je de juiste functie ingesteld? Zoiets als 'video in'?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
manuela
ja ik heb eerst geprobeerd om het alleen als a/v ingang te doen maar kreeg geen kanalen toen, en toen later als antenne en later als kabel, dan vindt hij ook geen kanalen dus.
Volgens de pc zaak, moest ik de scart in de decoder toen en aan de andere kant zaten de aansluitingen die ik op de tv kastje moest inpluggen, en moest ik kanaal opzoeken die s video of composite zou heten, maar die vindt ik dus ook niet.
 
cornfed
Doe je de kanalen zoeken op je pc?
Dat kan niet. Kanalen kiezen doe je nu via de decoder.

Het is nu hetzelfde alsof je een videorecorder aansluit aan je tv kaart.
Heb je aan de scart kabel ook een s-video aansluiting?




Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
manuela
ja aan die ene kabel die ik gekocht hebt is de ene kant scart, en de andere kant svideo die ik in tkaart heb geplugd.
Dus als ik het goed begrijp, moet ik dus via de decoder de kanaalwisseling doen en het programma van pinnacle instellen volgens de a/v procedure?
 
cornfed
Juist.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv kijken met decoder en tvkaart pinnacle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Advertentie