obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Met een SDK voor de TV Decoder zou er zeker meer nieuwe diensten en/of theme's beschikbaar komen!
Jazeker, ik zou zelf diensten of theme's gaan ontwikkelen Jazeker, ik zou zelf diensten of theme's gaan ontwikkelen 100%[3 stemmen]
Nee, ik vind de software van de decoder prima zo Nee, ik vind de software van de decoder prima zo 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 3
 Onderwerp afdrukken
Decoder Software (SDK)
hobbes1234
Hi All,

Is er een SDK voor de software welke in de decoder gebruikt wordt? Zoniet zijn er plannen dit te gaan ondersteunen?

Het lijkt me goed hier een goede open SDK bij te leveren zodat de community een eigen schil en diensten kan deployen op dit (trage) decodertje. (Het spreekt voor zich dat we dan wel internet op kunnen om API's van andere diensten te kunnen aanroepen). Zoals bij elk open-sourcing van software zie je dat er een goede community ontstaat waarin zeer goede iedeen tot uiting komen; dit mis ik nu toch echt wel bij Tele2. Ik had gehoopt dat na de laatste service update waarin je dus bijna 5 dagen alleen tv kon kijken, de dienst verijkt was; echter dit bleek een illusie.

Het spreekt voor zich dat zodra je de huidige software overschrijft je geen tele2 ondersteuning meer krijgt; problemen = factory reset Smile

Denkt Tele2 ook nog wel aans diensten als Last.FM beschikbaar te maken op de decoder? Leuk dat Tele2 labs maar wordt volgens mij wel door een stel computer-freaks gerund dan gedreven door marketing ....

Anyway, ik denk dat er veel meer uit te halen is dan Tele2 nu ondersteund/beschikbaar maakt aan haar eind-gebruikers.

//
 
cornfed
Zeker geen slecht idee.

Maar Tele2 niet bepaald een vooruitstrevende club, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ontwikkelingen gaan erg traag daar en men zal nooit toegang tot de decoder geven aan de gebruikers.
Dat geldt voor zowel de router als de decoder.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
hobbes1234
Denk ook wel dat dat niet zo snel zal gebeuren.

In ieder geval Last.FM zou ik graag terug zien in Tele2LABS!
 
Tele2
Beste Hobbes1234

SDK zal zeker geen optie zijn gezien er TV zenders zijn die encrypted moeten zijn!
Bij een dergelijke SDK zal het netwerk open moeten zijn en dan vervalt de 2/3de van het zender paket.

Met vriendelijke groet.
Frank.
 
hobbes1234
@Tele2Labs

Bedankt voor je positieve reactie! Het lijkt mij ontzettend mooi om in eerste instantie het kunnen afspelen van mijn 'library' en dan dit inclusief de informatie die ook op het web beschikbaar is zoals; plaatje band/artiest/cd, artiest/band informatie, similar artists (soortgelijk als op last.fm).

@Tele2

Een SDK is maar net wat je ter beschikking wilt stellen in de SDK; je kan dit limiteren door het alleen mogelijk te maken de user interface te wijzigen, navigatie en internet connectiviteit. Het afspelen van streams hou je in een gesloten API (Application Interface) zodat dit gesloten blijft en gewaarborgd.
 
hobbes1234
Hier een lijstje:

- Afspelen van My Library (na inloggen)
- Foto van de artiest/band; als het kan geanimeerd zoals op Last.FM om een statisch beeld te voorkomen
- Daaronder artiest/band informatie

Extra:
- Mogelijkheid om te kiezen voor "Love Track", "Ban Track", "Skip Track"
- Andere Last.FM radio's te kiezen (dmv search misschien)
- Weergeven van eventuele events van artiest/band
- "Shout about this Track"

Wel even genoeg input denk ik Smile

De eerste drie punten zijn denk ik gemakkelijk te maken, zie ook: http://www.last.fm/api

Geen idee hoe jullie omgeving eruit ziet; maar volgens mij laat de decoder gewoon web-pagina's zien (althans de decoder heeft een web-server draaien met asp.net geloof ik ....) Een issue zou kunnen zijn het streamen van internet verkeer richting het v-lan waarop de IP-TV zich bevindt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder Software (SDK)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 09 jun 2012
Advertentie