obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Kan het nog erger?.
gebruiker1959
Wat een zooi bij dat Tele2.

3e week van Juli 2009 internet pakket aangevraagd, telefoon en TV.
Mijn abonnement bij KPN zou lopen tot 16 augustus en vanaf dat moment zou ik Tele2 krijgen.
Tot mijn grootste verbazing had ik op 31 juli geen signaal meer en heb ik direct gebeld.
Tele2 meldt mij dat ze het ook niet snappen en KPN meldt mij dat er een signaal van Tele2 opstaat.
Wederom klantenservice gebeld van Tele2 en ze melden mij dat het signaal er wel op staat.
5 dagen later weer gebeld en mij werd gemeld dat er een administratieve storing zou zijn.
5 dagen later weer gebeld en het zelfde verhaal moeten vernemen.
Nu op 19 augustus een monteur in de woning en ook deze krijgt geen internet, telefoon of TV signaal.
En natuurlijk weer bijna 2 uur met Tele2 aan de lijn en smoes op smoes moeten ontvangen.

Nu melden ze mij doodgewoon (toen ik op wou zeggen) dat het signaal pas op 12 augustus erop gezet hebben en dus hun termijn voor 31 dagen pas vanaf deze datum in gaat voor ik af kan/mag zien van hun abonnement, terwijl ze al op 31 juli het signaal erop gezet hebben waardoor ik geen internet of telefoon van KPN meer had.

Monteur is de deur uit nu en ik heb noog steeds niets.

SCHANDALIG.

De klant is bij Tele2 zeker geen koning maar zal altijd al vuil behandeld worden.

MENSEN ZOEK WAT ANDERS OP DAN TELE2.
 
cornfed
Ik heb je dubbelpost verwijderd. Eén keer klagen is duidelijk zat.

Je moet een klacht brief opstellen met het verzoek, binnen een redelijke termijn alle problemen te verhelpen.
Als dat binnen die termijn niet oplost wordt, mag je het contract eenzijdig opzeggen.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
gebruiker1959
Inmiddels heb ik deze zaak via de media aangekaart.
Ze weten bij Tele2 waar ze aan toe zijn en ik wacht nu af wat ze gaan doen.
Met hulp van een buurman heb ik nu een beetje internet zodat ik mijn werk kan doen, daar ben ik al blij mee.
Volgens hun regels hebben ze de tijd tot en met 12 september ( dit terwijl ze het signaal al op 31 Juli hebben overgenomen) en daarna ben ik.
Inmiddels ook al een advocaat op zitten.
Tevens zal de reclamecoderaad op de hoogte gesteld worden, de reclame van Tele2 is namelijk zeer misleidend.
Tele2 heeft de verkeerde persoon getroffen nu.
Ik zou vandaag nog teruggebeld worden door de TD van Tele2 maar dit heeft ook (nog) niet plaatsgevonden.
 
cornfed
Je steekt veel energie erin.
Had je nog wat over om mijn suggestie te volgen?

Tele2 heeft enkele honderdduizenden klanten (internet, mobiel).
Je valt gegarandeerd niet op!

Je kan ook mailen met ze:

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
gebruiker1959
Op het mail adres wat je noemt heb ik deze topic doorgestuurd met mijn informatie erbij, ik geef ze dus de kans om het op te lossen.
Het kan goed zijn dat Tele2 zeer veel klanten heeft maar als ik het internet afzoekt dan zie ik zeer veel klachten, helaas heb ook ik de fout gemaakt en niet eerst gekeken.
Het moet maar eens uit zijn met dit soort zaken bij een provider en laat mij nou net die gek zijn die voor veel klagers in de bres zal springen.
Nu ben ik blij met mijn rechtsbijstandsverzekering die ik al heel wat jaar voor niets betaal, nu heb ik ze nodig en ze zijn er voor me en hopelijk in de toekomst voor veel klanten welke deze stap niet durven te nemen.
Mijn werk is wanpraktijken op te lossen, dus nu is misschien wel de verkeerd persoon te grazen genomen door Tele2.
Ik hou jullie op de hoogde via dit forum.
 
gebruiker1959
Inmiddels telefonisch contact gehad heden morgen vanwege een reactie naar webservice@tele2.nl.
De belofte dat ze snel gingen kijken wat er aan de hand was.
VREEMD, want ik kreeg ondertaande mail vandaag.
-------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 7510202, stuur ik u hierbij dit bericht.

Uit uw e-mail heb ik begrepen dat u last heeft van een storing. Uit onze gegevens blijkt dat uw eerdere melding nog in behandeling is bij de verantwoordelijke afdeling. Tele2 doet haar uiterste best om uw verbinding zo spoedig mogelijk te herstellen. Daarom wil ik u vriendelijk verzoeken af te wachten. Helaas kan ik u niet garanderen dat het probleem voor 31 augustus opgelost is. Onze excuses voor het ongemak.
-------------------------------------------
Raar hoor want ze hebben het over een storing terwijl ik nog nooit aangesloten ben geweest, daarbij proberen ze om mijn “verbinding zo spoedig mogelijk te herstellen”, ik heb nog nooit verbinding gehad, HOEZO HERSTELLEN?.
31 augustus is de tijd die ze hebben om ervoor te zorgen dat ik signaal heb anders is het volgens de regels van Tele2 contactbreuk en kan ik zonder bijkomende kosten van mijn aanvraag afzien.
Gewijzigd door gebruiker1959 op 20 augustus 2009, 15:21
 
cornfed
Goed nieuws, lijkt me zo.
Er zijn meerdere personen met je probleem bezig.

Maar heb je nu voor het eerst een ADSL aansluiting op je telefoonlijn?
Gewijzigd door cornfed op 20 augustus 2009, 16:46
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
gebruiker1959
Nee dat is niet het probleem.
Ik ben overgegaan van KPN naar Tele2.
Ik had een internet en bel abonnement van KPN.
Inmiddels is het 18.25 uur op 20 augustus en heb nog steeds niets, dus geen telefoon ,internet of TV.
(hahaha natuurlijk een klein beetje internet via mijn buurman met 1 streep op draadloos anders zou ik nooit kunnen reageren heWink.
Gewijzigd door gebruiker1959 op 21 augustus 2009, 07:40
 
gebruiker1959
Nou vandaag eindelijk internet.
Sinds vandaag 17.00 uur eindelijk aangesloten.
Het nadeel is wel dat ik maar 10 MB haal en niet in de richting kom van de 20 MB welke ik aangevraagt heb.
Nu nog een monteur om de rest af te werken en dan zou het allemaal moeten gaan werken.
Gewijzigd door gebruiker1959 op 22 augustus 2009, 08:44
 
gebruiker1959
Update.

Vandaag om 12.00 uur volledig aangesloten op Tele2 EINDELIJK.

Dus nu ook TV erbij.

Ik de klantenservice bellen vandaag en de vraag gesteld hoe ze mij willen compenseren daar ik 5 weken zonder TV gezeten heb en diverse weken zonder internet of telefoon.
Het antwoord was dat ze de bedragen tot vandaag zouden crediteren en dat ik het verder maar moest bekijken.
Door alle technische problemen welke aan Tele2 te wijten waren heb ik dus lang zonder bovenstaand moeten doen.

Naar mijn inziens niet meer dan normaal dat een provider dan komt met een billeke oplossing door te zeggen wij leveren u 2 of 3 maanden internet en TV zonder kosten daar u niets kon doen aan dit mankement en onze te late oplevering.
Er werd mij ook nog gemeld dat ze 3 maanden de tijd hadden om een storing op te lossen.

Erg belachelijk deze provider en ik zal dan ook de in mijn eerdere topics gemelde zaken uit gaan voeren zoals het inschakelen van de rechtsbijstandsverzekering en zal een brief op stellen naar de reclamecodecommissie daar de reclame`s van Tele2 op TV absoluut niet kloppen.

Gooi je provider de deur uit is de reclame.
Nou, beste mensen begin niet eens aan Tele2 dan hoef je ze der ook niet uit te gooien.

ZEER SLECHTE BEHANDELING DOOR KLANTENSERVICE WAARBIJ EEN GROTE MOND NIET HET MINSTE IS WAT EEN KLANT KAN KRIJGEN.


SCHANDALIG.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan het nog erger?.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie