Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Na reset niet meer in te loggen
ief
Hi.

Wilde wat veranderen in de modem, dus bekende ip ingevuld, moet ik mijn user en ww opgeven.
Heb dat nog standaard staan user/user, maar kwam er niet in.
Nu via INIT gereset, en kom wel in de modem....tenminste 1x, hierna weer geprobeerd, maar kom niet meer in de modem met user/user.
Alleen via een init reset doet hij het 1 x.
Hij heeft het altijd gedaan, maar nu ineens niet meer.
iemand een oplossing?
alvast bedankt.
(rede dat ik in de modem wilde was om te kijken of wireless op aan stond. vervelende is dat mijn zoons xbox360 op NAT:Moderate stond, en na de reset op strict...nu kan hij haast niet meer online met dat ding...)

ief
heb het al gevonden.....logde in met 198.162.1.1....moet natuurlijk zijn 192.168.1.1Shock

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na reset niet meer in te loggen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 Mar 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 Jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 Feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 Jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 Sep 2016
Advertentie