obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Waar blijft mijn factuur van september?
baatje30
Goedemorgen,

Zojuist (vrijdag 18-09-09 9.00) zag ik op mijn bank dat Tele2 het maandelijkse bedrag (met rente datum 17-09-09) al van mijn rekening heeft gehaald. Echter wanneer ik bij mijn facturen kijk op de Tele2 site zie ik nog geen factuur staan.

Hebben meer mensen dit misschien?

Kan de webservice hier misschien op antwoorden?

Marco
Gewijzigd door baatje30 op 18 september 2009, 09:38
 
Tele2 Webcare
Geachte heer Marco

Het WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2 op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].

Met vriendelijke groet,

Niels Peper
WebServiceTele2
 
baatje30
Beste Niels,

Op jouw advies heb ik de klantenservice gebeld en de vriendelijke meneer die ik aan de telefoon had kon dus wel een factuur zien maar kon hem ook niet openen. Hij kon me dus niet verder helpen en adviseerde mij te wachten. Hier heb ik dus weinig aan.

Jouw reactie bergijp ik niet helemaal goed. Ik vraag of meerdere mensen er ook last van hebben. En ja sorry als ik vraag dat webcare hier even naar zou willen kijken. Gebeurt op het UPC forum www.tele2.gebruikers.eu meerdere malen per dag. Overdag prive telefoneren is op mijn werk nogal lastig vandaar dat ik vanmorgen dit bericht heb geplaats. In mijn beleving doe ik hier ook niets verkeerd mee.

En voor de duidelijkheid: Tele2 schrijft bij mj geld van mijn rekening zonder mij een factuur te sturen! Is dat soms de manier van zaken doen?
Gewijzigd door baatje30 op 18 september 2009, 17:00
 
cornfed
Het WebserviceTeam werkt alleen maar via éénrichtingsverkeer.
Alleen op uitnodiging zullen ze je helpen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
In alle onschuld zet ik die zin over webcare in het topic. En past boem mijn kop wordt eraf gehakt. En dan bel ik met de helpdesk van de hel en krijg ik nog geen goed antwoord.

Bah afgelopen week op www.tele2.gebruikers.eu het nog voor Tele2 opgenomen. Dat doe ik dus ook nooit meer.

Bovendien heb ik nu nog steeds geen factuur. Geen factuur van september is einde verhaal voor mij. En oh dan zullen we wel eens zien of Tele2 een incasso mag doen zonder een factuur te sturen. Sorry als ik nu pissig over kom maar ik wens normaal behandeld te worden.
 
cornfed
Je hebt zeker recht tot spreken en klagen.
En je hebt zeker gelijk. Althans, dat vindt ik.

Waarom precies zij zo moeilijk doen? Wie weet.
Ik had ook verwacht dat ze daar toch een beetje klantvriendelijker over waren.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Ok bedankt voor je reactie.

Ik begrijp absoluut dat ze niet voor elk wisse wasje benaderd willen worden maar ik deed het nu echt uit alle onschuld netzoals legio mensen doen op bijvoorbeeld www.tele2.gebruikers.eu. UPC werkt zelfs met Twitter voor klanten. Dan heb je binnen een paar uur al iemand aan de lijn hoor ik van mensen. Nu ga ik niet UPC verdedigen maar ze verdienen wel vaak prijzen voor hun webcare. Tele2 heeft daar denk ik geen behoefte aan.

Maar goed ik heb webservice nu alsnog een mail gestuurd.

Nu is het zo dat Tele2 wel mag afschrijven maar ik moet maar niet zeuren om een factuur. Leuk zo je weekend beginnen zeg.

Edit: Inmiddels, vandaag maandag, nu wel een factuur te zien bij mijn facturen. Echter nog niet te openen. Maar goed we zijn een stap verder....en nog belangrijker het factuurnummer klopt met het factuurnummer volgens de incasso.
Gewijzigd door baatje30 op 21 september 2009, 11:07
 
Tele2 Webcare
Geachte Baatje,

Bij deze zou ik graag mijn excuses willen maken. Per abuis heb ik uw bericht beantwoord met een verwijzing naar de helpdesk. De bedoeling was om u te vragen naar uw klantgegevens zodat ik uw probleem in behandeling kan nemen. Mijn excuses voor het ongemak. Wij hopen op uw begrip.

Mijn emailadres is: webservice@tele2.nl.

Met vriendelijke groet,

Webservice Tele2
 
baatje30
Dit waardeer ik enorm om openlijk uw excuses aan te bieden. Echt heel sportief!

PM heb ik u afgelopen weekend reeds verstuurd. Graag ontvang ik inzake het prbleem nog wel een reactie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar blijft mijn factuur van september?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
ik mag hier serieus mijn klacht doen? of ..... Klacht over Tele2 : 5 08 sep 2015
Advertentie