Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Pagina 2 van 2: 12
|
Opnemen via tijd
|
|
wallia |
Geplaatst op 22 April 2010, 08:52
|
Activiteit Berichten: 157 Lid sinds: 07 Dec 2009 |
Bij mijn vroegere Humax kon je zelf de tijd verlengen en dat zal hier ook moeten kunnen in de volgende up-date ! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 22 April 2010, 11:13
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
In mijn optiek is er heel veel meer mogelijk, echter, men brengt dit stapje voor stapje, prijs voor prijs. Voorbeeld, streamen en opnemen via de PC gaat perfect, in alle mogelijke vormen. Tijd verlengen, verkorten, meerdere opnames tegelijk, geen enkel punt. Dit is zeker ook voor een settopbox te behappen, alleen wordt ie dan wat prijziger en dus minder aantrekkelijk tesamen met een abbo. De providers vangen elkaar een beetje af met gadgets, mogelijkheden, stapje voor stapje. Commercie is de hoofdzaak, zeker niet in 1 keer klanten tevreden stellen. Ik kijk een heleboel favoriete programma´s een paar uur of dag later, via programma gemist. (PC) Bloedhekel aan die reclame´s ertussen door, die zijn er dan niet, en uitstekend beeld. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 22 April 2010, 12:24
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Gewoon via een timer opnemen is toch wel een basis functie. Dat zou elke PVR moeten hebben. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen via tijd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! | TV diensten | : 5 | 09 Jun 2014 |
Te beperkte info op site betr opnemen dig TV | Klacht over Tele2 | : 8 | 10 Apr 2011 |
Router heeft zeer veel tijd nodig voor afgifte ip adre | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 15 | 09 Feb 2011 |
opnemen mer harddisc recorder | TV diensten | : 5 | 22 Aug 2010 |
Opnemen Recorder | TV diensten | : 4 | 07 Aug 2010 |
Advertentie