Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 2 van 2: 12
|
storing tv 20-05-2010
|
|
peterdore |
Geplaatst op 20 May 2010, 16:25
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 06 Feb 2010 |
Ook in Weert (Midden-Limburg / Oost-Brabant) storing. Sinds eergisteravond ongeveer 21 uur, televisie geen beeld meer. Decoder gaat niet meer uit. Internet is er sinds gisterenmiddag uit geweest. Vandaag een monteur van KPN geweest. Het signaal over de KPN-lijn is (nu?) oké. Maar nog steeds geen televisie. Bij Tele2 aangegeven dat ze wel SMS sturen over je oplevering, maar zodra je klant bent er hier niet van gebruik wordt gemaakt om algemen storingen te melden. Nou ja, dat deden ze gewoon niet..... In ieder geval ook te horen gekregen dat de decoders een (foutieve?) update heeft gehad zodat een deel van de klanten nu een hard klikkend/krakend geluidsstoring heeft, en vaak bevriezend/haperend beeld. We zien het wel, ik geef ze veertien dagen, en dan is de overeenkomst afgelopen. |
|
|
nononsensewim |
Geplaatst op 20 May 2010, 17:14
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 28 Mar 2010 |
Bizar...een verkeerde update? en mij wordt toch maar redelijk dringend verzocht uit te zien naar een andere provider. gekke jongens daar bij tele2. |
|
|
peterdore |
Geplaatst op 20 May 2010, 18:35
|
Bij mij (in Weert) doe alles, ook de tv, het weer sinds een uurtje. Ik hoop van harte dat het zo blijft. |
|
|
peterdore |
Geplaatst op 21 May 2010, 23:11
|
Vandaag, vrijdag 21 mei; 1x het modem moeten resetten (via stroomonderbreking van 10 seconde) omdat er geen telefoonlijn was. 2x de HD-decoder moeten resetten omdat er weer haperend beeld was. Ben benieuwd.... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing tv 20-05-2010', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
storing mail | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2016 |
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 | Storing | : 1 | 09 Dec 2013 |
Storing Maastricht | Storing | : 1 | 08 May 2013 |
storing webmail zonnet | Storing | : 3 | 31 Jan 2013 |
Storing Internet en telefonie Leiden | Storing | : 1 | 21 Nov 2012 |
Advertentie