Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Pagina 2 van 2: 12
|
Tabletstunt.nl
|
|
seawave |
Geplaatst op 21 October 2012, 21:45
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 131 Lid sinds: 25 Jan 2011 |
Het begint met " Dit abonnement is niet langer beschikbaar" . Dus? Ik heb een abonnement dat niet meer bestaat? Met bovenstaand gegeven zou ik niet "over 1 nacht ijs gaan". Als degene dit jou belde geen info hierover kon geven, zou ik er persoonlijk een rare bijsmaak van overhouden. Want er zitten wat koekenbakkers daar bij die klantenservice, net een 'loterij' met bellen,....en de virtuele assistent 'brabbelrobot',.. die moeten ze z'n nek omdraaien ![]() |
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 07 November 2012, 08:48
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 46 Lid sinds: 19 Apr 2009 |
Ik heb het eindelijk duidelijk gekregen: - Ik heb 200 min/sms + 500 mb data - abonnement later laten ingaan kan bij Tele2 niet. (kunnen of willen?) Ze geven GEEN reden waarom het niet kan. - op een brief krijg je geen schriftelijk antwoord; ze hebben terug gebeld (+ een sms gestuurd) op een nummer dat nog niet in gebruik was. (is) - een dag voordat ik de simkaart ontving, ging de bundel al in. Vind ik vreemd! - Contact met hen opgenomen per telefoon. Via Twitter werkt niet. Al dagen aan het proberen. Saluts! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tabletstunt.nl', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |