Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Televisiestoring Schiedam
|
|
vdkooij |
Geplaatst op 04 October 2009, 20:29
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 03 Oct 2009 |
Ja, hiervoor ging alles perfect. Ben al jaren klant van tele 2, van mobiele telefoon tot en met het voetbalkanaal. Het is alleen frustrerend dat je constant met een kluitje in het riet wordt gestuurd, en er geen fatsoenlijk antwoord op mijn e-mails komen. |
|
|
vdkooij |
Geplaatst op 05 October 2009, 06:53
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 03 Oct 2009 |
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar sinds gisterenavond geen vaststaand beeld. Vanavond nog even afwachten. |
|
|
vdkooij |
Geplaatst op 05 October 2009, 06:55
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 03 Oct 2009 |
Laat maar, had beter niks moeten zeggen. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 06 October 2009, 09:03
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte vdkooij en Bart83, Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2 |
|
|
Bart83 |
Geplaatst op 11 October 2009, 20:22
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 19 Sep 2009 |
Vandaag weer tv aangezet. Na 40 minuten een vastlopend beeld. Hoe kan ie het 40 minuten doen en dan opeens vastlopen? KAN IK DAAR NU GELIJK EENS EEN DUIDELIJK ANTWOORD OP KRIJGEN EN NIET EEN OPROEP OM MIJN NAAM TE MAILEN????? Vd Kooij, hoe staat het bij jouw nu met de tv? |
|
|
vdkooij |
Geplaatst op 14 October 2009, 08:38
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 03 Oct 2009 |
Bart, Op een paar stotteringen na doet de t.v. het weer. Gisteren tele2 gebeld om het bedrag te declareren voor de tijd dat ik zonder t.v. heb gezeten. Hij zou het uitrekenen en dan via email het bedrag doormailen. HOU JE VAST : Geachte mevrouw Kooij, Naar aanleiding van ons gesprek heb ik van u begrepen dat u als gevolg van een storing gedurende meerdere dagen geen gebruik heeft kunnen maken van een of meer diensten. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak. Tele2 doet haar best om de stabiliteit van uw verbinding te waarborgen. Uit coulance heeft Tele2 besloten eenmalig een bedrag van 14.70 euro te crediteren. Een storing van meerdere dagen???????? Hallooooo een storing van 5WEKEN!!! En dan uit coulance 14.70 storten haha, weet je wat ik in 5 weken betaal voor de t.v. en het voetbalpakket dat is iig meer dan 14,70. En wat denk je van al die telefoontjes naar tele2? Maar ja ik ben het beu om weer te gaan bellen, dus laat ik het maar zo. Jij iig succes |
|
|
Bart83 |
Geplaatst op 17 October 2009, 20:52
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 19 Sep 2009 |
Na 5 weken nog geen een keer langer dan 40 minuten tv gehad. Dan stopt-ie ermee!!! Nog geen antwoord gehad op mijn brief. Vd Kooij: werkt de tv nog steeds? Bij mij is het een drama!!! Ik vraag me af of er in Schiedam nog meer mensen problemen hebben met het signaal. Ik eis gewoon een meting of een gratis monteur die maar eens 40 minuten tv moet komen kijken. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 18 October 2009, 00:20
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Zou de decoder gewoon niet defect zijn? |
|
|
Bart83 |
Geplaatst op 18 October 2009, 20:46
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 19 Sep 2009 |
Kan het eventueel ook mijn tv liggen? Ik heb een vrij nieuwe LCD-tv. Is het zo dat de decoder uit 2005 niet aangesloten kan worden op een LCD-tv,? Kan ik via de helpdesk mijn snelheid laten nameten? Of gaat dat via de technische dienst? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 18 October 2009, 21:33
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Normaal gesproken mag de tv geen moeite hebben met de decoder. En de decoder niet met de tv. Je kan dat gemakkelijk uitsluiten door een videorecoder of een console aan te sluiten via SCART op je tv. De tv moet het dan perfect doen. Uit je verhaal krijg ik een vermoeden dat hitte een probleem is. Dat kan met de decoder of met de voeding te maken hebben. De helpdesk kan je snelheid meten. Gewijzigd door cornfed op 18 October 2009, 21:34 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisiestoring Schiedam', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie