Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Het zwarte schaap is een onbetrouwbare hond
kobus1960
Ik heb vandaag een privé bericht ontvangen waarin het verwijderen van de naam
van een Tele2 medewerker is gevraagd. Dit is gebeurd door "Danielle", onze Tele2
watchdog. Ik heb hieraan voldaan, is immers een afspraak binnen dit forum.
Wijst er echter wel op dat de Tele2 watchdog dagelijks op 1 of andere manier
blijft meelezen. Tamelijk achterbaks als je het mij vraagt. Geef dan antwoord of
doe iets voor de consument.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Met het verwijderen van de naam van die Tele2 Customer Experience medewerker heb ik geen moeite.
Tele2 zegt op hun site; ik citeerde het al eerder:
http://newsroom.tele2.nl/onze-mentali...ntaliteit/
Over die openheid liegt het zich een slag in de rondte.
Ik denk dat de Op=op redactie van de Volkskrant dit met één mailtje of telefoontje voor elkaar kreeg. Volkskrant, CHAPEAU!!!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 10 2012 17:16:47:
In mijn Tele2 mailbox vond ik kortgeleden de volgende herinnering:

Van: NoReplyTo@tele2.com
Onderwerp: Herinnering
Datum: Mon, 5 Nov 2012 23:49:58 +0100 (CET)
Aan: klant@tele2.nl

Tele2 kon uw facturen, totaal 36,26, niet incasseren. Wij verzoeken u dringend dit bedrag te voldoen op bankrek.nr. 575478853 o.v.v. fact.nr. NL1103614442.


TELE2 klantenservice
tele2.nl/klantenservice


Het factuurnummer betreft de eerste factuur uit 2011 waartegen ik bezwaar maakte en waarover Tele2 me onlangs liet weten het dossier gesloten te hebben (zie ook Tele2 haalt bakzeil).
Wat me opviel, is dat het hierboven genoemde factuurbedrag afwijkt van het bedrag op de orginele 2011 factuur.
Verder vraag ik me af of het afzender-adres werkelijk van Tele2 is, omdat dit ook afwijkt van het door Tele2 gebruikte 'noReplay'afzender-adres.

Heeft iemand een mening, idee, suggestie?
Gewijzigd door Merino op 10 November 2012, 16:16
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
cornfed
Bankrekeningnummer is van Tele2. Dat is zeker.
Plus het factuurnummer klopt met je hele verhaal dat speelt.
Dus ik denk dat dit wel degelijk van Tele2 af komt.
 
Merino
Het banknummer vergeleek ik ook, met dezelfde vaststelling als de uwe.
Zou hier dan sprake zijn van een "abusievelijke" herinnering?
Gelukkig heeft Tele2 een watchdog op dit forum. Dus zal ik binnenkort wel een excuus-mailtje krijgen.
Vooralsnog neem ik een afwachtende houding aan.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 18 2012 17:34:16:
Tele2 kwam met de volgende uitleg:

"Geachte heer Merino,

Ik zal het u even stapsgewijs uitleggen:
- Op 7 september 2011 bent u bij Tele2 uit contract gegaan.
- U had in totaal nog een bedrag openstaan van 73,76 euro op de facturen
van 26 juli 2011 (factuurnr. NL1103157512), 26 augustus 2011 (factuurnr.
NL1103614442) en 26 september 2011 (factuurnr. NL1104082437).
- Over dit openstaande bedrag heeft u als het goed is een aantal
herinneringen gehad en uiteindelijk is het bij het dossier bij het
incassodossier terecht gekomen.
- Het dossier bij het incassodossier is open blijven staan, totdat ik op 18
oktober 2012 het dossier heb laten sluiten.
- Op 18 oktober 2012 heb ik tevens een credit ingevoerd van 37,50 euro en u
gevraagd of u het nog openstaande bedrag van 36,26 euro over wilde maken op
bankrekeningnummer 57.54.78.853 tnv Tele2 Nederland B.V. onder vermelding
van uw klantnummer B0002293406.
- Omdat ik het incassodossier heb laten sluiten, is het openstaande bedrag
weer het normale traject ingegaan.
- Hierdoor is er op 29 oktober 2012 geprobeerd het bedrag middels
automatische incasso te incasseren. Dit is uiteraard niet mogelijk,
aangezien u niet meer in contract bent en we daarom niet zomaar automatisch
kunnen incassseren.
- Op 5 november 2012 is de melding gekomen dat het automatisch incasseren
niet is gelukt.
- Naar aanleiding van het niet automatisch kunnen incasseren, heeft u op 5
november 2012 de automatisch gegenereerde herinneringsmail ontvangen.

Ik heb nu ingesteld dat u voorlopig geen verdere herinneringen meer zult
ontvangen.

Daarbij verzoek ik u nogmaals om het nog openstaande bedrag van 36,26 over
te maken op 57.54.78.853 tnv Tele2 Nederland B.V. onder vermelding van uw
klantnummer, te weten B0002293406.

Met vriendelijke groet,

J-W XXXXXXXXXXX
Customer Experience
Tele2 Nederland"


Wat me zorgen baart is het woordje 'voorlopig' in de voorlaatste alinea. Voorlopig is zeker geen 'definitief'. Zolang Tele2 me niet schriftelijke finale kwijting verleend, blijf ik ze wantrouwen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 17 2012 15:52:34:
Customer Experience Tele2 Nederland deelde me enige tijd geleden mede dat ik voorlopig geen betalingsherinneringen zou ontvangen. Het versturen van de herinneringen gaat echter gewoon door. Mijn wantrouwen is kennelijk gerechtvaardigd


Een halve maand geleden liet Tele2 me weten:

"Date: Fri, 30 Nov 2012 11:31:16 +0100
Subject: Re: Tele2 / B0002293406

Geachte heer (Merino),

Het bedrag van 36,26 euro dat u nog open had staan, wordt in zijn geheel
tegengeboekt. Dit zal gebeuren tijdens de volgende facturatieronde in
december.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,


Jan-Willem Hiddink
Customer Experience
Tele2 Nederland"


Het zwarte schaap zal eerst in een witte raaf moeten veranderen voordat het exuses aanbiedt (want: precedentwerking). "Onze verontschuldigingen voor de gang van zaken" komt niet in het Tele2 vocabulaire voor.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 12 2013 09:38:24:
Tele2 wekt steeds meer de indruk een wolf in schaapskleren te zijn.


Onderstaande mailde ik naar de op=op redactie van de Volkskrant.
Op=op heeft meer invloed op Tele2 dan de (ex)klant, is eerder gebleken. Merkwaardig, hoogst merkwaardig.

Geachte OP=OP redactie,

Tele2 gaat niet in op mijn verzoek me schriftelijk te bevestigen dat de overeenkomst met klantnummer B0002293406 is beëindigd d.d. 07-09-2011 en dat Tele2 in deze geen vorderingen (meer) op me heeft.
Wilt u zo vriendelijk zijn uw invloed nog eens aan te wenden?

Bij voorbaat dank,
Merino


Zou het Tele2 erom te doen zijn, de deur naar vorderingen op een kier te houden?
Gewijzigd door Merino op 12 February 2013, 08:38
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het zwarte schaap is een onbetrouwbare hond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie