obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
HDTV
me_good29
Ik heb dezelfde skin versie als gisteren S0.21

Mijn tv staat nu meer dan 2 uur aan, en je geloofd het niet maar ik heb geen beeld en geluid haperingen meer.Het werkt prima bij mij.Misschien heeft de oude skin versie dezelfde nummer als de nieuwe software update nl S0.21

TOT NU TOE WERKT HET PRIMA HIER Smile


Alleen het zappen van radio naar tv werk niet goed, als je zapt blijft het op de radio stations hangen.Het gaat niet meer naar tv zenders.
Gewijzigd door me_good29 op 16 maart 2010, 19:37
 
stitch31
A0.16.2.17S0.21T02 heb ik al vanaf ik tv van tele2 heb en dat is precies nu 1 week.....
En oja de hele week geen last en sinds vandaag happernd beeld geen kijken dus...
Gewijzigd door stitch31 op 17 maart 2010, 00:16
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

De software upgrade voor de iTV decoder van Tele2 is goed verlopen, hierdoor is onder andere de beeldkwaliteit verbeterd (blokjes, haperingen van het beeld). De problemen met betrekking tot het opnieuw laden van de TV gids waardoor de decoder tijdelijk niet meer reageert en het niet uit standby kunnen halen zijn ook opgelost. Het kan helaas voorkomen dat sommigen nu "zwart" beeld hebben terwijl je dat hiervoor niet had. Indien je dit ondervindt kun je de stroom van de decoder afhalen, 5 minuten wachten en vervolgens de stroom weer aansluiten op de decoder.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
HJP
Daniƫlle,
Betekent dit dat bij iedereen de firmware nu geupgrade is? Gisteravond was het met de 'nieuwste' skinversie nog steeds problematisch.
 
henk05
Hierbij dan mijn ervaringen.

Zojuist de updates ontvangen op mijn beide decoders, zie verbeteringen maar ook achteruitgang. In ieder geval in belans. (al had ik niet veel te klagen).

- Geen haperingen in beeld meer waargenomen (en ook niet in het geluid)
- Minder blokvorming bij "snelle" beelden

Helaas ook minder goede dingen zoals:

- Algehele beeldkwaliteit is minder als voor de update.
- Snelheid van het beeld is lager, meer "vertraging" tussen de beelden zichtbaar.

Heb de indruk dat Tele2 de compressie verhoogd heeft om zodoende de zenders storings en haperingsvrij door te kunnen geven, echter ten koste van beeldkwaliteit en snelheid.

Hopen maar dat de HD zenders niet ook sterk gecomprimeerd worden, dan krijgen we de HD kanalen in SD kwaliteit.

Sad uhm... ik bedoel analoge kwaliteit. Zelfs van SD is geen sprake.
 
djkik
Hierbij dan mijn ervaringen.

Zojuist de updates ontvangen op mijn beide decoders, zie verbeteringen maar ook achteruitgang. In ieder geval in belans. (al had ik niet veel te klagen).

- Geen haperingen in beeld meer waargenomen (en ook niet in het geluid)
- Minder blokvorming bij "snelle" beelden

Helaas ook minder goede dingen zoals:

- Algehele beeldkwaliteit is minder als voor de update.
- Snelheid van het beeld is lager, meer "vertraging" tussen de beelden zichtbaar.

Heb de indruk dat Tele2 de compressie verhoogd heeft om zodoende de zenders storings en haperingsvrij door te kunnen geven, echter ten koste van beeldkwaliteit en snelheid.

Hopen maar dat de HD zenders niet ook sterk gecomprimeerd worden, dan krijgen we de HD kanalen in SD kwaliteit.

Sad uhm... ik bedoel analoge kwaliteit. Zelfs van SD is geen sprake.






Ben het hier helemaal mee eens. Hier exact de zelfde ervaringen. Hebben de meer technische forumleden hier een antwoord voor??

Groet Kik
Gewijzigd door djkik op 19 maart 2010, 10:45
 
kobus1960
De crew heeft Tele2 verzocht zich duidelijk uit te spreken over wat er nu werkelijk geupdated is.
Gezien de blijvende klachten en hetgeen hier [IPTV]Software Update succesvol afgerond (A0.16.2-17S0.21T02) te lezen is.
Velen hebben deze versie al langer, al hoeft dat geen reden te zijn om uit te gaan van geen update.

Ook gezien de telefoontjes die wat forumleden hebben ontvangen en het steeds duidelijker worden
van de communicatieve eigenschappen van Tele2 mensen onderling. Die zijn triest te noemen.
Gewijzigd door kobus1960 op 19 maart 2010, 11:47
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Wanneer zou eigenlijk het on demand tv weer terugkomen zoals hardware.info en hyves etc dat zat toch wel op de oude decoder???
 
jayjedi
Nou mijn schoonvader heeft Ziggo en ook 1, 2 en 3 in HD. Ik zie wel degelijk een verschil. Fantastisch is het
 
me_good29
Heeft iemand al de HD-zenders?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hdtv TV diensten : 5 24 dec 2010
Online HDTV kijken? Helpdesk : 2 30 okt 2010
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 76 01 jun 2010
HDTV kan niet met beschikbare bandbreedte! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 26 mrt 2010
HDTV TELE2 (Vertraging) Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 63 15 feb 2010
Advertentie