obey-robots.txt
21 Januari 2019, 08:31
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Testpanel idee!

kobus1960
Ik maak geen gebuik van 20Mb en/of TV !! Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Ben reuze benieuwd, goed in ieder geval dat er wel over gesproken wordt toch.. Ze hoeven het tenslotte niet te doen.

Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Graag willen wij testen uitvoeren met klanten die continue een zwart scherm hebben als de TV via HDMI is aangesloten. Hiervoor zou ik graag 3 tot 5 klanten willen benaderen die overdag beschikbaar zijn voor deze testen. Indien je hier aan mee zou willen werken kun je dit via een PB aan mij laten weten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
McBeukie
Nee gelukkig daar heb ik geen last van dus kan dan ook niet helpen..
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
kobus1960
Danielle, ik kan je niet helpen, heb fiber, that's it.
Ik prijs me gelukkig in deze Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ferrarisat
overdag werken gaat dus niet
 
jayjedi
Ik dus ook niet....
 
cornfed
Als Tele2 bereidt is om gratis internet en tv te leveren op het tweede aderpaar, doe ik wel mee. Grin Grin Wink

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Hoi Gilex,

Het probleem met het zwarte beeld is als volgt. Er zijn enkele klanten die last ondervinden van continu zwart beeld wanneer zij de decoder via HDMI hebben aangesloten. De klant is dan genoodzaakt de decoder aan te sluiten op SCART en kan dus niet via de HDMI kabel TV kijken. We willen dit zo snel mogelijk oplossen en graag testen met een aantal klanten die hier last van hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Testpanel idee!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?