obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Bestelling Ongedaan maken geweigert!
sandra56
Op 19-11-2010 heb ik een bestelling bij Tele2 gedaan voor Internet,tv en BelOnbeperkt altijd.
Op 23-11-2010 heb ik het contract gedateert 22-11-2010 ontvangen waarin wordt aangegeven dat ik binnen zeven werkdagen mijn bestelling ongedaan kan maken via 0900-2411602.
Vandaag (29-11-2010) bel ik om mijn bestelling ongedaan te maken en krijgt ene meneer xxxxx aan de lijn.
Meneer xxxxx vraagt mijn adresgegevens en ik geef aan dat ik mijn bestelling wenst ongedaan te maken.
Meneer xxxxx zegt vervolgens tegen mij dat hij mijn bestelling niet kan anuleren omdat Tele2 al bezig is met mijn bestelling en dat ik morgen maar terug moest bellen.:-/
Ik zeg; dat doe ik niet meneer, ik bel vandaag om mijn bestelling ongedaan te maken en dat hoort u als Tele2 medewerker gewoon in orde te maken!
Na een korte stilte aan de andere kant van de lijn kon meneer xxxxx mijn opeens vertellen dat ik twee dagen te laat bent om mijn bestelling ongedaan te maken!
Ik zeg; meneer, ik heb het contract voor mij, dus wat u nu probeert te doen gaat u niet lukken, want ik bel ruim op tijd om te anuleren.
Meneer xxxxx zegt tegen mij dat hij op dit moment niets voor mij kan doen en hij drong erop aan de ik morgen of een andere dag maar terug moest bellen.
Ik werd boos en heb meneer xxxxx verzocht mijn annulering vandaag in orde te maken, opdat ik niet door zijn listige/bedriegelijk intentie in de problemen wenst te komen anders heeft Tele2 een groot probleem met mij!Angry
Ik word dan de tweede YOUP VAN 'T HEK!



Bij deze wil ik nogmaals mijn bestelling te anuleren.

Naamsgegevens verwijderd, dit zijn prive gegevens die we liever niet zien op het forum
Gewijzigd door op 30 november 2010, 10:53
 
sandra56
Shock Neem u mij niet kwalijk!
 
kobus1960
@Sandra, dit is het enige echte ONafhankelijke Tele2 gebruikersforum, wij zijn
NIET Tele2 gebonden, dus mocht het via hier niet lukken, neem het ons niet kwalijk.
Danielle van Tele2 webcare leest hier met regelmaat mee, dus wie weet.

Dit even in aanvulling op antwoord Gilex.
Gewijzigd door kobus1960 op 30 november 2010, 12:35
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
sandra56
@kobus1960

Kan je mij vertellen waar ik mijn klacht het beste kan plaatsen?

Alvast bedankt, groetjes
Gewijzigd door sandra56 op 30 november 2010, 12:47
 
kobus1960
Dat gaat hier prima, op voorwaarde dat Danielle reageert.
Of je doet dat op het officiele Tele2 forum, waar het "gruwelijk"
druk is en twijfelachtig of jouw klacht tijdig gehoord wordt.
Ik zou weer bellen, en hopen dat je een meewerkende medewerker
treft, ik raad je wel aan ten alle tijde hoffelijk te blijven, anders
bereik je echt niets. Die medewerker is de oorzaak niet, kan je
hooguit helpen.

Edit en met tegenzin, hier is de link naar dat forum http://forum.tele2.nl/
Tegenzin vanwege de starre houding daar.
Gewijzigd door kobus1960 op 30 november 2010, 13:07
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Je hebt wel volledig gelijk. Ik heb zelfs de kalender erbij gepakt om de dagen te tellen.

Als je via internet of telefoon een contract afsluit, dan val je onder koop op afstand.
Dan zijn er 7 WERKdagen bedenktermijn van toepassing.
Dat geldt zelfs vanaf de dag dat je het contract krijgt of telefonisch aangaat via een voice log!

Dus je zit ruim binnen die tijd.

Helaas werkt Tele2 blijkbaar met kalenderdagen in plaats van werkdagen in hun computersysteem.

Het enige wat je nu kan doen is om via Webcare in contact te komen.
Als dat niet lukt, is het van het grootste belang dat je aangetekend een brief schrijft naar Tele2.
Heb je de naam en tijdstip opgeschreven van de gast van de helpdesk? Dat is zeer belangrijk als
Tele2 tegen gaat stribbelen. Er staat vast en zeker geen log in hun systeem over je belletje..

Effe nog een link met de details: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advi...op_afstand
Gewijzigd door cornfed op 01 december 2010, 01:41
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
sandra56
@kobus1960

Ik ben altijd hoffelijk en gebruik maak gebruik van mijn wettelijke recht als consument, maar als die tele2 medewerker zij listige/oplichters intenties tegen mij wilt gebruiken ben ik niet de oorzaak!Sad
 
sandra56
@cornfed

Dankjewel voor jou bemoedigende reactie.
Als het erop aan komt, weet ik precies welke stappen ik moet ondernemen.Wink
 
kobus1960
Dat was geen aanval, slecht een tip uit een rijke ervaring van 7 jaar. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
sandra56
@kobus1960

Voel je niet aangevallenWink
Ik heb ook de nodige ervaring opgedaan in 2 jaar tijdSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bestelling Ongedaan maken geweigert!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ip Camera Netwerk Instellen van Ip en vervolgens verbinding ermee maken Algemeen : 23 11 aug 2011
Verbinding maken met Ipad2 en Modem Algemeen : 16 18 jun 2011
zelf een homepage maken Algemeen : 3 03 jun 2011
Airdisk (externe HD) bereikbaar maken via internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 27 mei 2011
verbinding maken met een dongel Algemeen : 2 09 nov 2010
Advertentie