obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
verbinding internet/router
astridenrob
ja het WIFI signaal is goed

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 21 2012 18:21:27:
Het WIFI signaal is uitstekend. Ik heb wat gespeeld met de dns instellingen maar dat brengt geen verbetering. Nadat ik de WIFI heb ingesteld heb ik heel even internet. Daarna zit er geen beweging meer in.
Gewijzigd door astridenrob op 21 november 2012, 18:21
 
cornfed
Vreemd gedrag.

Misschien is er een probleem met de beveiliging van het WIFI signaal.
Probeer eens uit of je zonder beveiliging wel een goede verbinding kan krijgen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
astridenrob
Cornfred,
Ik weet dat de beveiliging uitzetten gebruikt wordt als een laatste paardenmiddel.
Ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik er van uit ga...stel dat het werkt ...dan ben ik toch geen stap verder? Ik kan moeilijk mijn netwerk onbeveiligd laten. Of maak ik een hier een denkfout ??
 
cornfed
We zijn nu op zoek naar de mogelijke oorzaak.
Dus je hoeft alleen de beveiliging uit te schakelen om uit te proberen. Daarna mag die weer aan staan.
Als dit nu wel zou werken, weten we in welke richting we verder moeten gaan.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
astridenrob
Cornfred,
Ook het uitzetten van de beveiliging levert niets op. Ik ben nog even verder gaan speuren op het internet en kwam lotgenoten tegen die het probleem kregen na een update van Android 4.1 Nu kan dat wel kloppen omdat ik 3 apparaten heb met Android 4.0 waarmee ik geen problemen heb. Ik heb derhalve de minipc maar terug gestuurd. Ik wil je wel hartelijk bedanken voor het meedenken en heb zelf ook weer het e.e.a over mijn modem geleerd.
 
cornfed
Jammer dat het niet gelukt is.
Maar wel begrijpelijk dat je de minipc terug hebt gestuurd.
Zonder WIFI heb je niet zoveel eraan.

Tot kijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding internet/router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Advertentie