obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Amino532 gekocht op marktplaats
bempieman
Ik zou een brief krijgen in maart over glasvezelaansluiting; bij de kpn had ik ook glasvezel en drie tv's aangesloten. Zullen twee 532 decoders dan naar behoren functioneren denkt U als ik Tele2 glasvezel neem?
 
kobus1960

Quote

bij de KPN had ik ook Glasvezel en drie tv's aangesloten.


Wat brengt je er toe om naar Tele2 glasvezel over te stappen?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
bempieman
Bij de kpn had ik nooit problemen met snelheid van internet; wegens verandering in mijn privé situatie ben ik naar tele2 overgestapt om te besparen. Maar zoals het ernaar uitziet, ben ik ongeveer hetzelfde kwijt aan tele2 voor dezelfde diensten...Bij kpn heb ik de eerste twee decoders gratis bij, snelheid 30 Mb en nooit problemen met beeld ondanks dat ik meerdere apparaten online heb. Kpn is dus iets duurder maar de kwaliteit van de diensten veel hoger; als dit eerste jaar voorbij is ga ik zeker naar kpn terug, voor 7 euro meer.
 
kobus1960
Oke, helder. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Glasvezel via Tele2 is nog redelijk nieuw.
Hoewel Tele2 dezelfde decoders daar gebruikt, kan men nu niet voorspellen hoeveel decoders van welk type
je maximaal kunt gebruiken. Dus ik kan je geen zekerheid op dat gebied geven.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino532 gekocht op marktplaats', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie