obey-robots.txt
17 Oktober 2017, 20:48
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken

Settings for FritzBox

Mihai
I moved from Online to Tele2. I cannot use Tele2 modem, I want to use my Fritz (don't need a separate DECT central).
I have the 50 MB option.
What I did until now:
1. I found that DSL connection works with the settings from Online (connection at the physical level).
I found that Internet is on VLAN 32 and a default user/pass of tele2@tele2.nl tele2 works.
What do I need:
1. How to get the SIP data and password to set my phone line?
2. How to get my ppoe user/pass ?
What would be also nice to know:
1. Why Tele2 klanteservice does not know anything useful and tries to convince you to set a DMZ ?
2. Why the ZTE router has ports 12261 and 41167 open ?

Can anyone help me?

abmg
For some people the easy way to get ppoe user/pass is in the welcome letter from Tele2 with username and password for MijnTele2.

This works in some circumstances.

If you have the ZTE modem or the Technicolor, I've not read anywhere how to get ppoe user/pass out of it.

With a Comtrend vi 3223u I found that with Comtrend as router/modem the address http://192.168.1.1/backupsettings.cmd?action=view shows with page source the settings in xml format.

With the little program RouterPassView (search with Google) you find the decrypted password.

Ppoe username: username from emailaddress or MijnTele2 with, for older connections @3p.versatel.nl, for other @tele2 (last I'm not sure; is somewhere at this forum; can't find it)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Settings for FritzBox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 5 11 februari 2017, 13:00
Fritzbox op 50MB VDSL Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 13 18 oktober 2016, 10:26
Modem settings Tele2 20MBit lijn Algemeen 8 29 oktober 2010, 09:40
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg11:13:08
| Bill13:36:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?