obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Sitecom Wi-Fi range Extender N300 productNo: WLX-1000 v1 001
Yvon Mell
Sitecom Wi-Fi range Extender N300 productNo: WLX-1000 v1 001

Zou iemand mij een uitleg kunnen geven hoe ik deze installeert en wel zo dat ik een beveiligde Wi-Fi hebt?
Ik heb een Davolinc router van Tele2 zelf ADSL
Ik heb op Internet gezocht maar wel een handleiding kunnen vinden hiervan maar in het Engels, en aangezien ik een leek ben snap ik hier dus geen snars van.
Ik heb wel Wi-Fi maar heb boven weinig bereik dus vandaar deze Wi-Fi versterker.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee.
In ieder geval bij voorbaat dank.

Yvon Mellaart
 
abmg
Er zit een wizzard in om het makkelijk te maken. Dat gaat zo:
Plaats de extender in het stopcontact, zo dat hij het signaal van het Tele2 modem opvangt en bv. halverwege boven. (Of dit een goede plek is merk je later.*)

Log in in de extender door met een browser (bijv. Internet Explorer) naar http://sitecom.extender te gaan; tik dit adres in de adresbalk en druk Enter.

Er wordt gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd: admin - admin.

Op da pagina waar je nu komt klik je de wizzard aan. In het volgende scherm kies je je verbinding, het Tele2 modem, de SSID, en NEXT.
*Hier zie je of het signaal goed is.

Vervolgens geef je de Wireless Key (=Pre-shared Key) op.

SSID en Wireless Key staan onderop het Tele2 modem, tenzij je dat veranderd hebt, wat aangeraden wordt.

Klik NEXT. Dan zie SSID van de extender en kopieer je de Key naar het clipboard.

In je laptop ga je een wifi verbinding met de extender maken:
zoek in de lijst draadloze netwerken in de computer het SSID van de extender, als Windows om de Preshared Key vraag plak je dat in de invoerregel (vakje rechts aanklikken en plakken kiezen; als die mogelijkheid niet geboden wordt, druk je Ctrl toets en V)

Dan zou het moeten lukken! Succes!
 
Yvon Mell
Jaaahhh super geholpen dankjewel hij doet het nu In Love
 
abmg
Graag gedaan hoor. Fijn dat het werkt!https://tele2.gebruikers.eu/images/smiley/yeah.gif
 
abmg
Hoe je een werkende smiley krijgt, weet ìk dan weer niet Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sitecom Wi-Fi range Extender N300 productNo: WLX-1000 v1 001', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sitecom Range Extender N300 Algemene computer vragen. : 7 16 jul 2015
wireless range extensie davolink2020 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 15 feb 2013
welke range extender werkt bij DM-201AM Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 10 06 jan 2013
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Sitecom modem router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 14 jul 2012
Advertentie