obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
E-Mail account geblokkeerd
Jan G
Mijn Klacht

Sedert 23 aug. 2019 is mijn e-mail adres geblokkeerd. Als in via https:webmail.tele2.nl probeer ik te loggen krijg ik de melding “Dit account is geblokkeerd!”.
Ik kan wel via outlook inkomende e-mail van mijn e-mail account lezen maar niet verzenden.
Ook heb ik geprobeerd via mijn tele2 het wachtwoord te wijzigen, maar ik krijg de melding Ongeldige gebruikersnaam.
Ik heb dit probleem aan het Tele2 forum voorgelegd maar zij kunnen mij niet helpen. Wel blijkt dat dit e-mail adres een oud Tele2 light email adres blijkt te zijn.
Dit e-mail adres is zeer belangrijk voor mij omdat heel veel mensen (wereldwijd) mij alleen onder dit e-mail adres kunnen bereiken.

Deze probleem 2 maanden geleden aangekaart, maar nog steeds geen antwoord gehad dat het probleem oplost.
 
Bill
Als beheerder van dit forum kan ik je ip adres zien. Het blijkt van KPN te zijn.
Verzenden via outlook is dan ook het probleem omdat kpn via poort 25 niet toestaat om mails te verzenden via smtp.

Probeer dit eens in te stellen in outlook in te stellen:
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.tele2.nl
Poort uitgaande mail: 587
Selecteer de optie ‘Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist’.
https://www.tele2.nl/klantenservice/t...top-of-pc/

Het kan zijn dat je ook nog tls of ssl moet aanvinken, maar probeer het eerst eens zonder.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jan G
Diverse keren geprobeerd mijn account te herstellen, maar dat is niet gelukt.
Krijg de melding;
Er is geen verbinding gemaakt met de uitgaande server (SMTP) met behulp van de opgegeven versleutelingsmethode. Controleer de versleutingsmethode van de uitagaandeserver (SMTP) en probeer het opnieuw.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-Mail account geblokkeerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
mail - retourzending van geadresseerde Algemeen : 3 27 mrt 2015
Mail wordt geweigerd (administratively denied) Algemeen : 11 19 mrt 2013
Niet alle zonnet mail komt aan Storing : 10 17 dec 2012
Mail time out,mail komt niet(of vertraagd) binnen FAQ-klad : 10 16 aug 2012
Advertentie