obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
de boel bij voorbaat omgooien
michelle1505
Nou het pakket is binnen hoor, die mensen van Tele2 weten in iedergeval ook niet wat ze doen, dat scheelt. Had ze gebeld en die man was eeuwen bezig en zei toen dat ik over 2-3 dagen het pakket wel zou hebben...Wordt er net aangebeld met het pakket. Het is dus een Davolink dv2020 modem.

Alles aangesloten, maar het werkt nog niet want officieel gaat het pas 22 augustus in maar goed, het DSL lampje brand alleen het power lichtje blijft een beetje oranje/rood. Dus we wachten nog tot de 22ste af.
 
cornfed
Je zult inderdaad moeten wachten.
De router heeft wel verbinding (groen DSL lampje), maar geen aansluiting op het internet (power lampje rood/oranje).
 
michelle1505
Hoihoi,

Vandaag is alles zowaar geleverd, mijn internet en telefonie doen het beide. Ik ben absoluut niet te spreken over de snelheid, de verbinding via mijn mobiel is sneller maar goed. Op speedtest zit ik draadloos op 600kb download en mijn dochter haar PC die met een draadje vast zit op 800kb. Ik heb een 20MB/S verbinding en ik snap dat het wat minder kan zijn ivm wijkcentrale etc maar ik had er toch iets meer van verwacht.
 
cornfed
De uiteindelijke snelheid wordt bepaald door twee factoren:

* De afstand tussen je huis en de telefooncentrale.
* De kwaliteit van je verbinding. (overspraak, slechte lassen e.d.)

Speedtest is niet mijn eerste keus voor snelheidstesten.
Je kan beter een download starten van een groot bestand en die een paar keer downloaden achter elkaar. Hier heb je een link: http://www2.versatel.nl/100mb.bin


 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'de boel bij voorbaat omgooien', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie