obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Kan ik mijn huidige linksys modem behouden
rodekater

Quote

jantjebeton schreef:

Quote

rodekater schreef:
De medewerker van tele twee zecht dat het dus niet mogelijk is omdat zij alleen hun eigen modem ondersteunen om optimaale veiligheid en stabilitijd te garandeeren. ik denk dat het is omdat ze geld willen bespaaren op het telefoonteam.


Ieder merk/type modem heeft zijn eigen instellingen. Het is voor providers onmogelijk om voor ieder merk/type modem te configureren voor hun netwerk, dus kost gewoonweg teveel geld. Dit is de reden dat bv. Tele2 alleen ondersteuning biedt op de Davolink modems.
Maar alle andere providers bieden ook alleen ondersteuning op de door hun geleverde modems.

Maar heeft Tele2 het abonnement opgezegd of werkt de verbinding gewoon niet met je huidige modem?
Bijde is het geval denk ik.
 
jantjebeton
Dat kan niet, of het abonnement is opgezegd of de verbinding is er nog, maar werkt niet met je huidige modem.....
het kan niet allebei. Maar je gaf in je eerdere post al aan dat je abonnement opgezegd was door Tele2....
Grote kans trouwens dat je je mailadressen en webspace kwijt gaat raken.....
 
rodekater
ik ben wat aan het zoeken gegaan op het internet en ben weer een stapje verder

ze gebruiken PPPoE als protocol

wat ik nu nog niet weet is het username en wachtwoord om op het netwerk te kommen. iemand hier die het wel weet?
 
cornfed
De enige die dat wel weten is de (technische) helpdesk van Tele2.

Je wilt nu de heilige graal aanraken van Tele2...Shock
 
Anoniempje
En die gegevens zullen ze niet vrijgeven. Je hebt een gratis modem in bruikleen gekregen. en deze moet je gebuiken als je ondersteuning wil Smile (7.2 van de voorwaarden)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan ik mijn huidige linksys modem behouden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Advertentie