obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
VPN-problemen
RickZ
Het werkt. Het lag niet aan tele2, maar aan de instellingen van de vpn verbinding zelf.

Voor diegenen die ook met Vista en VPN zitten te stoeien. Ik gebruik vpn 5.0 en ik kreeg zoals boven beschreven geen werkende verbinding. In de router heb ik de juiste poorten geforward voor mijn ip-adres. Maar dit gaf niet de oplossing. Ik heb in vpn de verbinding naar het werk moeten aanpassen, via modify -> 2e tabblad transport. Daar heb ik aangevinkt 'enable transport tunneling' met optie IPSEC over UDP (NAT/PAT) en ook 'allow local lan access' heb ik aangevinkt. Sindsdien probleemloos vpn.
Gewijzigd door RickZ op 09 juni 2009, 08:17
 
cornfed
Fijn dat je het even meldt.
Dan worden andere users ook geholpen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Linda85
hallo,

ik heb hetzelfde probleem gehad..nieuwe vpn erop (uni van tilburg) en internet valt weg (heb windows xp)
helpdesk wist niets. toen toch even internetten en de uni van amsterdam bood uikomst! blijkbaar een bekend probleem.
http://www.student.uva.nl/uvavpn/faq....faq.cfm#p8

even het wordbestand openen en precies doen wat er staat en dan werkt het weer! (iig bij mij!)

ik hoop dat het jullie ook kan helpen!

groetjes linda
Gewijzigd door Linda85 op 07 augustus 2009, 10:36
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN-problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie