Onderwerp bekijken
Iets leuks mee gemaakt? Vertel het ons, maar houd het netjes!
Pagina 1 van 2: 12
|
Tele2 Virtuele Assistent (con|mal)versaties
|
|
Bill |
Geplaatst op 21 February 2010, 13:26
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Ik heb de Virtuele Assistent van Tele2 eens uitgeprobeerd. Ik kan er geen zinnige antwoorden uithalen, maar vond de (con|mal)verstaties wel grappig. Ook zo'n onzinnige conversatie gehad? Post hem erbij! Quote Tele2 zegt: Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn? Jij zegt: mijn modem doet raar Tele2 zegt: Als ik het goed begrijp is de Tele2 verbinding uitgevallen? Jij zegt: nee hij doet raar Tele2 zegt: Hmm dan heb ik je niet goed begrepen. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn? Jij zegt: ja, mijn probleem is nog steeds niet opgelost! Tele2 zegt: Dat begreep ik niet. Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn? Jij zegt: Nee, laat maar! Tele2 zegt: Tele2 is benieuwd naar jouw mening over deze geautomatiseerde chat. Beantwoord de volgende vraag met een cijfer van 1 t/m 5 (1 = heel slecht; 5 = heel goed): Tele2 zegt: Wat is de deskundigheid van de virtuele assistent die jij hebt gesproken? Jij zegt: 1 Tele2 zegt: Dank je voor het cijfer. Tot ziens! Quote Tele2 zegt: Welkom terug. Tot ziens en nog een fijne dag! Jij zegt: Wil je me niet meer te woord staan? Tele2 zegt: Ik heb je helaas niet begrepen. Dan wens ik je nog een fijne dag. Tot ziens! Jij zegt: modem raar doen Tele2 zegt: Ik heb je niet begrepen. Lastig. Tot ziens en nog een fijne dag! Jij zegt: storing Tele2 zegt: Hmm, ik begrijp dat je iets wilt weten over een storing/niet werkend product. Maar om je beter te kunnen helpen, kun je het beste in een volledige zin zeggen wat je wilt weten. Jij zegt: Ik heb af en toe storing, dan kan ik niet surfen. Tele2 zegt: Dat begreep ik even niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice? Dan wens ik je nog een fijne dag. Tot ziens! Jij zegt: Nee, ik wil dat jij me helpt! Tele2 zegt: Dat begreep ik niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice? Dan wens ik je nog een fijne dag. Tot ziens! Jij zegt: Zucht Tele2 zegt: Dat begreep ik niet. Je kunt via mij een e-mailbericht achterlaten voor de Tele2 klantenservice. Wil je dat? |
|
|
jessie |
Geplaatst op 22 February 2010, 22:27
|
Activiteit Berichten: 121 Lid sinds: 26 May 2007 |
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 24 February 2010, 15:18
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Forumleden, Bedankt voor de posting over de virtuele assistent. Onze virtuele assistent is net 'in dienst' bij Tele2 en daarom wordt deze continu getraind. We werken eraan om de virtuele assistent te optimaliseren zodat deze in de toekomst veel beter antwoord kan geven op de vragen die worden gesteld. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Gewijzigd door Tele2 Webcare op 23 February 2010, 08:42 |
|
|
ihgvp |
Geplaatst op 30 May 2010, 17:46
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 30 May 2010 |
Ik heb dus ergens gelezen dat het niet meer is dan een voorgeprogrameerde computer. Je zult dus geen gedetaileerde info uitkrijgen. Ik heb hele gesprekken zo gehad met dat ding. hilarisch mar ook triest. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 30 May 2010, 18:18
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 03 Aug 2008 |
Ik denk dat een echt persoon hier achter zit. Zulke domme antwoorden kunnen computers niet geven... Gewijzigd door cornfed op 30 May 2010, 18:20 |
|
|
ihgvp |
Geplaatst op 30 May 2010, 19:03
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 30 May 2010 |
hahaha heb zelf met tele2 gebeld toen ik mijn abonement afsloot en ik niks had aan dat assistent gebeuren, hij legde het mij uit. die computer is ingesteld met steekwoorden en woordcombinaties. volg je die combi's niet snapt ie het niet hahaha dus ik zei: waarom geen echte medewerkers? hij: we hebben de telefoondienst al. tja |
|
|
wavestrider |
Geplaatst op 30 May 2010, 19:15
|
Activiteit » Bleiswijk Berichten: 80 Lid sinds: 24 Mar 2010 |
Beetje flauw allemaal. Een menselijk denkende computer moet nog uitgevonden worden.
Listen! There's music in the air
|
|
|
ihgvp |
Geplaatst op 30 May 2010, 19:22
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 30 May 2010 |
Tja ik vond het ook allemaal vaag hoor. Het zou wel heel dom zijn als een menselijk iemand achter dat chatprogramma zit want dan moet het een peuter zijn ofzo Het blijft grappig in ieder geval. |
|
|
ihgvp |
Geplaatst op 30 May 2010, 19:28
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 30 May 2010 |
deze conversatie had ik deze week (dit kan haast geen persoon zijn): Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn? Jij zegt:tvstoring Tele2 zegt:Sorry, nu snap ik even niet goed wat je zegt. Waarmee kan ik je van dienst zijn? Jij zegt:ik heb tvstoringen Tele2 zegt:Dat begreep ik even niet. Waarmee kan ik je helpen? Jij zegt:ja ik heb storingen op mijn tv Tele2 zegt:Ik begrijp dat je een probleem hebt met Tele2 Televisie, wat is precies het probleem? Jij zegt:dat de beelden haperen, en blokkerig beeld geven Tele2 zegt:Aj, dat is vervelend. Even kijken wat we daar aan kunnen doen. Controleer dan eerst of alle kabels goed zijn aangesloten. Gebruik hiervoor deze handleiding digitale TV of bekijk het instructiefilmpje hieronder . Is het probleem daarmee opgelost? Jij zegt:alle kabels zijn goed aangesloten en de reset heb ik gedaan Tele2 zegt:Het belangrijkste is dat je de TV hebt aangesloten op de LAN1 poort van je modem. Heb je dat gecontroleerd? Jij zegt:ik zeg net: alle kabels zijn goed aangesloten en de reset is gedaan Tele2 zegt:Goed. Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn? Jij zegt:ja ik wil geholpen worden Tele2 zegt:Ik heb je niet goed begrepen. Kan ik je nog ergens anders mee helpen? Jij zegt:ja ik wil van die haperingen agf Tele2 zegt:Heb je de openstaande rekening(en) wel al volledig betaald? Gewijzigd door ihgvp op 30 May 2010, 19:28 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 30 May 2010, 21:41
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 03 Aug 2008 |
Ik ben langs geweest bij Tele2 en heb een kiekje geschoten van het persoon achter de computer: Gewijzigd door cornfed op 30 May 2010, 21:42 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Virtuele Assistent (con|mal)versaties', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie