Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Pagina 1 van 2: 12
|
telefoon verkoop
|
|
jerome |
Geplaatst op 01 March 2012, 09:31
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 02 Mar 2011 |
Goedemorgen, Vanmorgen 1 maart 2012 werd ik gebeld door tele2. Ik ben spastisch en spreek moeizaam. De mw van tele2 sprak waanzinnig snel en wilde me een ander pakket aanbieden. Ik heb mijn best gedaan zo duidelijk mogelijk te spreken en aangegeven dat ik het abbonement van tele2 ongewijzigd wenst te laten. Mevrouw was alleen maar bezig met haar opdracht "verkopen" Ik wilde een email sturen naar tele2 om te bevestigen dat ik mijn huidige abbonement van tele2 ongewijzigd laat , maar vreemd genoeg gaat dat niet. Als de virtuele assistent het niet begrijpt wordt er gemeld dat ik kan bellen. Groet, Jerome |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 01 March 2012, 15:41
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je kan een bericht zetten op Twitter http://twitter.com/#!/Tele2Webcare of op het Tele2 forum http://forum.tele2.nl. Dan kan Webcare je probleem onderzoeken. Als uiterste noodgreep kan je ook een aangetekende brief schrijven. Dan is er altijd juridisch bewijs dat je op tijd reageerde. Als er een nieuw contract aangegaan is, moet er een voice-tape bestaan waar je toestemming geeft voor een nieuw contract en je hebt altijd recht op zeven werkdagen opzegtermijn waar je het contract kosteloos kan annuleren. |
|
|
Merino |
Geplaatst op 01 March 2012, 21:18
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Voicetapes willen nog weleens verdwijnen bij Tele2 (ervaringsdeskundigheid). U kunt misschien beter de Tele2 Reputatiemanager benaderen: http://newsroom.tele2.nl/contact/ Na overleg met de crew besloten deze link te zetten. Hier staan alle gegevens gewoon op een Tele2 site. Edit MOD Gewijzigd door kobus1960 op 02 March 2012, 19:29 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 01 March 2012, 22:18
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Als de voice-tape foetsie is, kan Tele2 niet meer bewijzen dat je een contract afsloot. Dat is dus in dit geval positief voor de TS. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02 March 2012, 19:30
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Antwoord met gegevens aangepast, hier staan ze allemaal. Dit na overleg Crew Tele2 forum, dit forum dus. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
jerome |
Geplaatst op 13 March 2012, 16:57
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 02 Mar 2011 |
Op 13-mrt-2012, om 17:35 heeft klantenservice@tele2.nl het volgende geschreven: Beste heer/mevrouw, Onlangs heeft u een productwijziging aan ons doorgegeven. Via deze weg willen wij u laten weten dat wij uw verzoek voor deze productwijziging in goede orde hebben ontvangen. Wij zullen alles in het werk stellen om uw verzoek zo snel Mogelijk verwerken. Wilt u op de hoogte blijven over de status van uw productwijziging, kijkt u dan op uw persoonlijke mijn.tele2.nl pagina. Met vriendelijke groet, Tele2 Nederland Iwar de Caluwe Marketing Manager Voor vragen kunt u terecht op onze website: www.tele2.nl/klantenservice Mijn directe reactie: Nee hoor, vrienden. Ik heb " GEEN PRODUCTWIJZIGING" door gegeven. Ik ben wel gebeld door zo'n snel figuur. En hoewel ik door mijn lichamelijke handicap moeilijk spreek heb ik duidelijk aangegeven dat ik GEEN PRODUCTWIJZIGING wens. Mocht onverhoopt blijken dat er toch iets veranderd zal ik niet nalaten om daar publiciteit aan te geven. Laat duidelijk zijn dat misbruik maken van mijn handicap (spraakgebrek) is dit erg hoog opneem met vriendelijke groet, Jerome |
|
|
Merino |
Geplaatst op 14 March 2012, 07:19
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
lees ook bericht 5 in: http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...post_24354 Gewijzigd door kobus1960 op 14 March 2012, 09:05 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 14 March 2012, 09:11
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ik zou dit best door willen geven aan "Danielle van Tele2 Webcare", echter zij of de persoon die dit synoniem gebruikt mag van Tele2 geen antwoorden meer geven op dit forum, waarom? Krijgen wij er niet feitelijk uit, men draait erom heen. @Merino, wij (beheerders) zijn in overleg. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Merino |
Geplaatst op 14 March 2012, 10:18
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Quote kobus1960 schreef: Ik zou dit best door willen geven aan "Danielle van Tele2 Webcare", echter zij of de persoon die dit synoniem gebruikt mag van Tele2 geen antwoorden meer geven op dit forum, waarom? Krijgen wij er niet feitelijk uit, men draait erom heen. @Merino, wij (beheerders) zijn in overleg. Zoals Tele2 altijd en overal omheen draait. @ Beheerders: ik beperk me verder maar tot PB's |
|
|
tang14 |
Geplaatst op 19 March 2012, 10:09
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 25 Jul 2008 |
een ding,Ga er NIET op in.. ik heb er zelf spijt van tele2 Ze bellen je over mobiele en vaste lijnen over hun diensten Eenmaal je erin trapt gaan ze een VOICE contract opnemen Je zit dan vast aan een jaarcontract en dus digitaal wijzigen is niet mogelijk Klantenservice bellen helpt niet want je mondeling afspraak gemaakt. opzegingstermijn van tele2 is 7 dagen Probeer dus een aangetekende brief te sturen succes |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon verkoop', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Verkeerde vaste Telefoon geleverd | Algemeen | : 5 | 14 Nov 2012 |
pop3.versatel.nl niet te benaderen met telefoon | Storing | : 5 | 18 Aug 2012 |
Telefoon gestolen | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 9 | 10 Jun 2012 |
abo's vaste telefoon en internet 20mb | Algemeen | : 9 | 01 May 2012 |
geen telefoon en internet | Algemeen | : 2 | 09 Apr 2012 |