obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
internet verbinding valt iedere 10 min. weg
Divemaster73
ik heb net 7 geinstallert (64bit) ik heb een davolink 2020 en 20 mb aan verbinding (tele2)

-firewall van 7
-antivirus AVG freeedtion
- S.O. 7 ultimate 64 bit (net geinstallert)
- geen virus aanwezig of spyware

al vanaf het begin hebben wij verbindingsproblemen gehad met davolink 2020: met win xp was de telefoon lijn steeds aan vallen, en af en toe ook internet. nu met 7 iedere 10 min. valt internet en de telefoonlijn. het probleem betreft de verbinding met internet want het hdd (verbonden aan het 2de gate van davolink 2020) van het huis net blijft altijd aan het pc verbonden zonder problemen.

wij hebben alle driver van het pc geupdate, ik weet niet of het mogelijk is het firmware van davolink 2020 te updaten.

wij hebben tijd geleden met het telefonische helpdesk gesproken en wij hebben het advies ontavngen een splitter voor de router te verwijderen, dat hebben wij gedaan maar het probleem blijft ook is alles correct aangesloten.
nu iedere keer dat ik een internet verbinding wil moet ik de router uit en weer aan zetten.

zijn er andere oplossingen dan een andere router te nemen?

alvast bedankt
 
cornfed
Windows heeft niets te maken met de uitval van internet en telefonie.
De router is een zelfstandig apparaat in het maken en beheren van je internet verbinding en telefonieverkeer.

Er is geen mogelijkheid om de router te updaten of te vervangen in jouw geval.


Heeft Tele2 al een technische onderzoek gedaan naar je verbinding?
Gewijzigd door cornfed op 17 november 2009, 01:44
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet verbinding valt iedere 10 min. weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie