obey-robots.txt
05 December 2016, 03:18
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

internet valt steeds uit

Tiemen
Hoi , wij hebben internet en bellen in 1 , maar het probleem is dat het na een tijdje steeds uitvalt dit kan na 1 uur zijn het kan ook 2 dagen goed gaan.
Volgens de heldesk ligt het aan mijn pc, heb de pc al eens opnieuw opgestart als er geen internet meer was maar dit helpt niet.
Het enigste dat helpt is het modem even uit de stroom en opnieuw insteken dan is er wer internet.
Volgens de helpdesk is de pc kapot en moet hem maar na de winkel brengen maar ik had dit bij mijn oude provider niet en met Tele2 is dit meteen begonnen, oke dat de pc kapot kan gaag begrijp ik wel maar vind het raar dat als ik het modem uitrekt dat erna het internet wel weer gaat werken.

Wie heeft een optie waar ik eens na kan kijken ?

Alvast bedankt,

Tiemen

cornfed
Heb je de pc gescand op virussen en ad-ware?
Gebruik je Torrents?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Tiemen
Hoi,,
Draai Avast virusscanner geen virussen
Heb spybot op mijn pc heeft niets gevonden.

Alvast bedankt voor je antwoord
Gewijzigd door Tiemen op 23 december 2009, 10:47

Tele2 Webcare
Geachte Tiemen,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

wilfrie
En is hier iets uitgekomen?

Ik zit met precies hetzelfde probleem.
Het ligt zeker niet aan de pc omdat als deze uitstaat deze ook uit valt.

Aan de functionaliteit van de modem ligt het ook niet want deze is ook al vervangen 2 weken geleden.

Ik snap er niets meer van .....

linu
Hallo, Wij hebben ook problemen met de Internet verbinding. Valt met periodes zeer geregeld even uit. (soms gaat het wat beter) Ook na de nodige telefoontjes naar Tele2 wordt er gezegd dat het aan onze computer ligt. Ook de kabel wordt als oorzaak aangegeven. Ik krijg de indruk dat er meer mensen met hetzelfde probleem worstelen en dat Tele2 het buiten zichzelf probeert te houden.

wilfrie
Gelukkig heb ik zelf het een en ander al uitkunnen sluiten.
Het gebeurd bij mij alleen maar op de bekabelde apparaten, niet alleen I'net maar ook de decoder valt weg, na een soft reset is dit weer verholpen.
Maar om 5x per dag nu een soft-reset uit te voeren daar pas ik voor.

Morgen ga ik weer telefonisch contact met ze opnemen waar dit probleem kan zitten.
Ik houdt jullie op de hoogte van dit voorval.

Als iemand suggesties heeft hoor ik ze graag.Smile

Bedankt alvast

goa
Zorg er voor dat de pots splitter er tussen uit is. na de nummerportering is deze niet meer noodzakelijk en kan dit een storingsbron zijn (als je alleen tv en internet hebt is het wel noodzakelijk de splitter er tussen te houdenWink). tevens is het belangrijk dat de kabel tussen de hoofdaansluiting (kpn) en het modem( adsl poort) max 2 meter is. Als je vragen hebt kan je me een pm sturen ben zelf een klantenservicemedewerker van tele2 Wink
Gewijzigd door goa op 27 december 2009, 18:57

Mischa
Beste Goa en anderen,
Ik heb nu een half jaar een contract bij tele2. Van begin af aan een meting van 16mb omdat max 20mb niet haalbaar is. prima dus, daar ben ik voor gegaan.
Sinds Kerst dramatisch internet ineens. Zomaar uit het niets. De verbinding valt regelmatig weg, ook geen telefoon. Tele2 gebeld, en gaven mij dezelfde tip als Goa, de splitter eruit gehaald. Verder is die kabel binnen de 2 meter. Tele2 heeft de verbinding doorgemeten en blijkt dat ik ineens 5 tot 6 mb!!!! heb?!?!?! En zelfs zo slecht dat hij vaak wegvalt.

Nu was het advies nog de modem dichter bij de aansluiting te plaatsen. Waarom??? Ik heb al die tijd perfecte verbinding gehad!?
Toch net 3 uur bezig geweest op nieuwjaarsdag alles direct op aansluiting (binnenkomend contactpunt) omdat opnieuw mijn verbinding weg was. Hielp helemaal niets....alles weer terug geinstalleerd, nu weer 5 mb verbinding. (wat beter is dan vanmorgen: 0,28 mb) ( dit meet je met speedtest.nl)

Dus al met al, ik begrijp niet wat er aan de hand is. Al die tijd goed gegaan maar vanaf rond kerst valt mijn verbinding Steeds weg...
Oh ja, Ik woon in omgeving DEN HAAG. Anderen hier ook last???
Ik wil gewoon mijn oude verbindingssnelheid terug, anders ga ik weg bij tele2. Daarnaast ga ik niet betalen voor een verbinding uit het stenen tijdperk.
Dus wat moet ik?

boertje
Ook ik heb last van zo'n soort probleem als meerdere mensen hier noemen alleen weer net iets anders Angry

Hier valt om de 1 tot 15 minuten de verbinding even weg, zowel draadloos als bedraad. (ook met verschillende pc's)
Echter dit is maar een paar seconden wat vooral vervelend is met internet radio en spelletjes!
De snelheid is nog steeds zo rond de 15mbit voor het afgelopen jaar dus daar heb ik niks over te klagen.

btw dit probleem lijkt ook sinds kerst zo'n beetje ontstaan te zijn.
Als ik in de logs van bijvoorbeeld, sabnzbd (usenet download tooltje) kijk dan zie ik daar heel veel time-outs langs komen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 5 10 september 2015, 23:54
Internet - veilig internet abbonnement Klacht over Tele2 4 15 juni 2015, 22:27
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill07:07:28
| Gilex16:00:51
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?