obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
HDTV TELE2 (Vertraging)
me_good29
Ik heb ook sinds gistermiddag mijn decoder ontvangen, heb op 11 januari 2010 besteld.Mijn oplevering was 02 februari 2010.
 
danezz
Hoi hoi,

Ook ik wacht met spanning op de nieuwe HD-TV Recorder. In mijn bestel status wordt aangegeven dat de dienst op 8 februari in geactiveerd. Heb nog geen email gekregen over de versturing van de STB. Dus wachten maar.

Ik zag dat iemand om screenshots vragen. Op deze link vind je de gebruiksaanwijzing van de nieuwe HD Recorder met screenshots.
http://www2.tele2.nl/handleidingenpagina/PDF/Gebruikershandleiding_iTV.pdf

Verder ben ik al drie jaar een tevreden gebruiker van Tele2 TV, Internet en Telefonie.

Danezz
 
hansnel
Hallo allemaal,
vandaag mijn decoder/harddisk ontvangen (besteld 12-01),ben tevreden over het resultaat wat betreft het beeld , kan andere zenders opnemen terwijl ik naar een programma kijk.

Hij slaat af en toe vast en een paar keer blokjes gezien maar dit zijn opstart problemen (hoop ik) voor vannacht heb ga ik de opening ceremonie van de Olympische spelen opnemen.

Groeten hansnelhttp://tele2.gebruikers.eu/images/smiley/smile.gif
 
joyce
Ik heb em!!!! Joepie, eindelijk!

Tot nu toe ziet het er goed uit, best een uitgebreid aanbod van zenders en de kwaliteit is duizend malen beter dan dat van digitenne. menu is ook zeer gebruikvriendelijk en ziet er mooi uit.

Tot nu toe erg blij dus.

Enige wat mijn technische kennis te boven gaat:
Welke beeldinstelling is beter, 1080i of 720p??? (ik gebruik de hdmi ingang van mijn tv)

Heb trouwens nog een mail gekregen van Danielle van tele 2 wat betreft de HD zenders in de toekomst:

mail 1: Op dit moment zijn de standaard kanalen NL1, NL2 en NL3. Spoedig zullen de overige kanalen ook in HD kwaliteit zijn. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.


mail2: Wat betreft de HD-zenders is het afhankelijk van de zender zelf. Als bijvoorbeeld SBS6 niet in HD uitzendt, dan kan dat ook niet zo bij jullie uitgezonden worden op de TV, omdat er dan dus geen HD-versie van bestaat. Op dit moment klopt het dat u via ons product NL1, NL2 en NL3 in HD kan kijken en ons doel is om alle zenders in HD uit te zenden. Echter kan ik je helaas op dit moment geen exacte datum daarover berichten.

Ik ben dus redelijk bijgetrokken en tevree...

Smile
 
kobus1960
Aha, Danielle ook weer eens in de lucht.
Dus m.a.w., de HD uitzendingen van andere zenders zijn afhankelijk van de aanlevering door die zenders.
Gaan zij dat voor niets doen? Lijkt me niet, dus dat worden keuzepakketten voor een x bedrag.
Sport / muziek /docu's / amusement, net zoals andere providers, paar pakketten, iets korting enz.
De derden, zoals al eerder door anderen ook geschreven, bepalen het aanbod en de prijs.
Klagen heeft op die manier straks geen zin. Wel een slimme strategie Pfft
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Als je net als Ziggo voor een euro of 4 -5 een extra interesse pakket kan bestellen dan is dat toch mooi inderdaad. Ik heb de handleiding online even bekeken en ik vind het er mooi uitzien.Nu het pakket nog even binnenkomen en dan kan ik ook gaan genieten.Smile
 
kobus1960
Tuurlijk, wie ben ik om kritiek te uiten, ik constateer alleen dat het net zoals bij andere providers gaat.
Ook de gedachte dat het bij Tele2 anders zou zijn dan bij die anderen, zoals eerder geuit, gaat niet op.
Het is net zoals bij alle providers, gewoon betalen voor producten, wil je meer dan het gewone regular aanbod
betaal je meer. En dus is het jammer dat velen berekend hebben goedkoper uit te zijn met dit pakket en nu bedrogen uitkomen.
Nogmaals, is alleen een mening.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Ik vond het geen kritiek van je maar iid de juiste bewoordingen, We weten toch allemaal dat Gratis niet bestaat. dat zou mooi zijn zeg als dat zo was.Smile
 
danezz
Ik heb gisteravond een e-mail van UPS gekregen. IK krijg maandag mijn HD-Recorder geleverd. Ben errug benieuwd.
Verbinding was per 8 februari geactiveerd.

Danezz
 
McBeukie
En ook ik heb mail gehad wordt maandag jihoeee.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDTV TELE2 (Vertraging)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie