obey-robots.txt
08 December 2016, 16:59
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.

kobus1960
Topic om ervaringen met HDTV, Decoder / Recorder te delen.
Deze apparatuur wordt in de toekomst geleverd door Tele2.
Amino in 2 uitvoeringen van de Britse firma Amino Communications.
http://tweakers.n...visie.html
De site van de fabrikant is helaas slecht bereikbaar.
Al eerder op het Solcon forum gelezen dat CAT5 kabel een vereiste is (tegenwoordig gewoon).
Ook de commentaren zijn wat eenzijdig, de Tele2 klanten zullen het zelf gaan ervaren.
Benieuwd naar de reacties van de gebruikers!!
Gewijzigd door kobus1960 op 06 februari 2010, 18:24

famlimburg
Berichtje gehad van Amino dat de leveringen aan Tele 2 van de settop box is door Amino is vertraagt tot tweede helft van Maart 2010. Lekker, en bedankt

kobus1960
Ben benieuwd wat de reactie van Tele2 op dit bericht is.
Compensatie, restitutie, korting, beter aanbod??
Dit is absoluut een dieptepunt....................
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

me_good29
Had ik wel verwacht want op 02 februari vertelde me een helpdesk medewerker dezelfde verhaal.Dat door vertraging misschien pas in maart HDTV.Wel staat er op mijn tele2 dat mijn diensten vanaf 02 februari beschikbaar zijn, ik snap er geen bal meer van.JAMMER JAMMER JAMMER, gelukkig heb ik nog analoog tv

cornfed
Als Tele2 nu ook eens mededeelde waarom de levering vertraagd is, dan kon je het slechte nieuws iets beter verwerken.
Maar dat zal wel een bedrijfsgeheim zijn.

Maar inderdaad, je zal het oude abonnement al opgezegd hebben.
Ben je mooi de sigaar.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

me_good29
Ik zou net als veel mensen vanaf vandaag 08 februari 2010 HDTV in huis hebben.Ik had het netjes gevonden als tele2 een brief of email had gestuurd om te zeggen dat er nog vertraging is.Volgens gegevens op mijn tele2 loop mijn aboo al sinds 02 februari 2010.Ik ben bang dat we pas in maart 2010 HDTV kunnen ontvangen.

Omdat de set-boxenen nog niet binnen zijn bij tele2.Raar dat je reclame maakt voor iets dat je niet hebt.Email van ups ontvangen op 04 februari, maar dat was alleen een factuur.Ups heeft geen pakket van tele2 ontvangen, en dat komt voorlopig niet gezien de vertraging bij fabrikant Amino.

Ik VRAAG ME AF OF TELE2 IETS GAAT DOEN VOOR DE GEDUPEERDEN.

wallia
Heb me sinds 23 november 2009 aangemeld bij Tele2 voor het 3-in-one pakket en die zou 22 feb worden opgeleverd. Op mijn status stond echter 3 feb. (alles vakjes waren groen aangevinkt) Toen er echter 3 feb niets gebeurde, gebeld naar Tele2 en die vertelde over de vertraging van de settopboxen en het zou 15 feb worden opgeleverd. En als dat ook niet wordt gehaald....., wel dan krijg ik de oude settopbox !!!Mijn abo bij Ziggo heb ik m.i.v. 1 maart opgezegd! Waarom komt Tele2 niet met een officiele mededeling, zodat men weet waar men aan toe is? Amino lijkt me ook niet betrouwbaar, ze hebben nog niet eens een Nederlandse website, waar je uitvoerig over hun produkten en hun service kan lezen. Nee Tele2, dit valt me behoorlijk tegen en ga maar door met TV-reclames door Frank (the black CHEAP!!!)

emiel
nou fijn.
Ik zou vandaag of morgen gebeld worden.
En ik denk dat ik maar even flink tekeer trek enz.
Jammer voor hun dat ze hun decorders niet hebben.
Moeten ze maar meer zeuren bij hun leverancier.

sweeeetje
heb net gebeld, mijn decorder wordt deze week opgestuurd. interne informatie is dat vandaag de eerste levering plaats vinden.

dus het valt allemaal wel mee.. ws volgende week alles in huis.

ben erg tevreden over tele2,heb het al 3 jaar en maar 2 keer een kleine storing gehad!

edit: besteld 1 december 2009
Gewijzigd door sweeeetje op 08 februari 2010, 18:43

me_good29
Ik ben ook tevreden met tele2, maar dat wil niet zeggen dat ik niks kan zeggen als dingen niet goed gaat.Ik vind het niet netjes als er aansluiting+ verzendkosten worden afgeschreven terwijl je geen tv-diensten hebt.En waarschijnlijk moet ik ook abbo betalen vanaf 02 februari 2010. Want op mijn tele2 staat dit:

Product: Internet tot 20Mb/s
Abonnementnummer:
Oplevering: 02 februari 2010
Installatie: Doe Het Zelf pakket zonder Multimedia Modem voor een analoge lijn

Product: HD Harddisk Recorder
Abonnementnummer:
Installatie: Doe-het-zelf-pakket HD Harddisk Recorder

710276566

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:13:43
| Gilex09:49:36
| abmg20:55:29
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?