obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Geldermalsen
Hermpie
Ben ik helemaal mee eens!!
.
Kom Tele2 regel dat ook nog even de restitutie dan kunnen we daar ook nog blij van worden.

Alvast bedankt!!

Groetjes.
Gewijzigd door Hermpie op 22 februari 2010, 09:48
 
strikke
Mooi om te horen dat alles weer werkt! Vanavond even kijken wat de snelheden zijn.
 
kobus1960
Achter de restitutie zal je zelf aan moeten, even een belletje plegen dus.
Gaat niet automatisch.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
michel1971
hoi allen, net gebeld met klantenservice en krijg alleen mijn geld terug voor de mobiele kosten die ik gemaakt heb om naar hun te bellen ik krijg 17 euro terug en dat is inclusief dev 6 dagen dat ik geen internet had, ik vind dat erg weinig en denk dan ook dat ik ga opzeggen
bovendien blijkt dat mijn snelheid met downloaden niet hoger komt dan 0.9MB/s wat voorheen 1.2MB/S was doe nu dus anderhalf uur voordat ik een film binnen heb wat voorheen met 70 min binnen was,vreemd!!!!
heb over dit alles gebeld maar ze kunnen me niet verder helpen, als ik hoor dat mensen in tricht een snelheid halen van 1.5mb en ik dichterbij woon maar nog niet tot 1mb komt dan klopt dat verhaal van afstand tot wijkcentrale dus ook niet echt
denk dat dit alles net dat laatste duwtje word om toch echt na te gaan denken aan overstappen.
als iemand ook een lagere snelheid en zon belachelijk lage vergoedeing voor de laatste dagen krijgen willen jullie dat dan ff melden hier
mvr gr michelWink
Gewijzigd door michel1971 op 22 februari 2010, 12:45
 
muchomojo
goedenmiddag allemaal,

ook ik heb alles weer terug en volgens mij is de snelheid van internet weer helemaal goed ik heb een 20 mb abbo en krijg dit bij speedtest.nl

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 2354.0 KByte/sec
(=18832 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 84.3 KByte/sec
(=674 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 266.0 Conn/min


en soms krijg ik dit :

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 2542.3 KByte/sec
(=20338 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 74.5 KByte/sec
(=596 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 268.0 Conn/min


dus lijk mij ruim voldoende met mijn 20 mb internet of heb ik t mis?
 
Herad
Alles doet het weer hier heb nog even gebeld met Tele2 voor de gemaakte kosten. Moet een rekening opsturen met het bedrag van de gemaakte kosten nl bijna 27 euries en voor de tijd van 6 dagen dat er een storing was heb ik me aangemeld bij Tele2 en wordt verrekend met de volgende nota. Hoeveel weet ik niet.
 
Hermpie
Hallo

Net naar Tele2 gebeld en ik krijg voor zes dagen geen diensten 6,99 euro bij een abonnement van 29,95 euro.

De Tele2 medewerkster zij als ik nog mensen wist die ook geen internet hadden dan moest ik dat maar vertelen!

Groetjes allemaal
WinkGrin
 
PG
Verrassenderwijs ligt alles in Meteren er weer uit (tv, telefoon en internet)...
Ik dacht dat Tele2 het probleem na 5 dagen wel opgelost zou hebben!
Niet dus!!!
Ik heb het nu echt helemaal gehad met Tele2!
 
strikke
Net router reset gedaan en inet doet het weer niet :s
 
Herad
Opnieuw weer alles eruit in Meteren net gebeld met Tele2 helpdesk konden mij vertellen dat de storing duurde vanaf 16-02-2010 was en dat het niet kon dat iets van hun service het gedaan had vanaf afgelopen maandag. Ook nadat ik doorverbonden werd met hun technischeafdeling bleef deze medewerker volhouden dat ik nooit internet of tv of telefoon vanaf maandag kon hebben. Het powerlampje van de modem brand nu rood zodat nu alles er helemaal uitligt. Ze konden me niet zeggen hoelang het nu gaat duren kan nog wel een paar dagen duren. Wachten maar weer af
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Geldermalsen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie