obey-robots.txt
11 December 2016, 08:58
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken

Tweede decoder: Wie heeft dit al?.

henk05
Hallo!

Zijn er al mensen die inmiddels een tweede decoder hebben aangesloten? Ik ben aan het afwegen om een digitenne abbonement ernaast te nemen óf de tweede decoder, afhankelijk van kosten en mogelijkheden.

Weet iemand antwoord op volgende?

- Prijs tweede decoder (wat is de prijs en eenmalig of verhoging maandbedrag?)
- Minimale internet snelheid voor tweede decoder (is deze uberhaupt beschikbaar bij een lijn van 13 mb/s. ik gebruik maar één tv tegelijk)
- Vanaf wanneer te bestellen? Laatste keer dat ik belde werd mij 1 maart medegedeeld.

Gilex
Kan je alleen de oude voorwaarden geven, weet niet of die ook voor de nieuwe decoders gelden.
eenmalig 50e aftikken. voor een extra decoder. Dat was iig de oude situatie
Of de snelheid voldoende is wordt bepaald door Tele2, ze doen een lijntest en zullen dan bepalen of het mogelijk is of niet. Er wordt niet gekeken naar of je ze te gelijk gebruiken zal of niet. Ook al geef je aan dat je maar een tegelijk gebruikt, is de snelheid/bandbreedte te laag, dan krijg je simpelweg geen tweede
Geen idee wanneer nu met de uitrol van de nieuwe decoders je een tweede kan bestellen.

Ik verkeer denk ik in de gelukkige situatie dat ik er al twee had. (oude samsungs) en nu dus een Animo en Samsung in gebruik. De tweede decoder is hier in dec 2006 erbij gekomen, toen waren ze nog niet zo veeleisend met de bandbreedte.
Gebruik ze ook niet te gelijk. Denk dat ik ze dat bij tele2 en me zelf maar niet aan ga doen Grin
Maar moet zeggen dat het af en toe wel makkelijk is dat ik ff snel op de slaapkamer nog nieuws oid kan kijken.

Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

Plompie
Ja kan natuurlijk ook voor op de slaapkamer oid een Digitene abo nemen, kost 8.50 p/m incl 1 decoder. 2e en 3e decoder kosten wel €4 p/m of kopen voor iets van €50.--

Dus als je het met iemand samen kan doen betaal je 8.50+4=12.50 / 2 = 6.25 p/m. Heb je ook gelijk een backup voor als Tele2 eruit ligt... ;-)

McBeukie
Je kunt hem nu bestellen bij mijn tele2 voor 4 euro p/mnd en decoder in bruikleen.

henk05
wow!
volgens mij leest tele2 mee Wink

mijn 2e decoder is nu besteld Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweede decoder: Wie heeft dit al?.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 01 augustus 2014, 18:17
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 05 mei 2014, 16:39
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig 1 14 maart 2013, 17:41
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 4 05 juli 2012, 16:28
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 09 juni 2012, 00:15
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill09:40:30
| abmg10:00:55
| Gilex21:31:03
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?