obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 en IPv6
mistertl
Kon geen betere categorie vinden voor deze vraag. Ik vroeg me eigenlijk af hoe het zit met Tele2 en IPv6. Is er al iets bekend over wanneer Tele2 dat gaat ondersteunen voor consumenten, of zal ik nog een tijdje met IPv6 tunnels moeten werken? Smile
Gewijzigd door mistertl op 17 maart 2010, 13:59
 
mistertl
Jammer dat er geen reacties zijn geplaatst Sad
Heeft niemand een idee, of kan misschien iemand van Tele2 hierop reageren?
 
cornfed
Weet Tele2 zelf niet eens...zou ik zeggen.
De helpdesk heeft geen info hierover en dat ene persoon die het wel weet, mag niet reageren.
Er mag alleen gecommuniceerd worden door Tele2 Webcare, niemand anders.
Gewijzigd door cornfed op 21 maart 2010, 20:54
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mistertl
Bedankt voor de reacties Smile
Ik heb inmiddels dat e-mailadres wat Gilex in zijn post noemde gemailed, ben benieuwd of ik een reactie krijg...
 
mistertl
Ik heb inmiddels antwoord ontvangen (vrij vertaald in eigen bewoordingen, ik hoop dat ik het goed begrepen heb Smile ):

Het 'core'-netwerk is in principe al klaar voor IPv6, echter zit de grootste probleem aan de kant van de consumenten. Daar zullen nog een groot aantal dingen veranderd moeten worden (de CPEs zijn veelal nog niet compatible met IPv6).
Tele2 heeft in ieder geval nog geen datum vastgesteld waarop de uitrol zou moeten plaatsvinden, echter kan je er van uitgaan dat het eerste half jaar er in ieder geval nog geen IPv6 uitrol zal komen naar consumenten.
Gewijzigd door mistertl op 24 maart 2010, 13:10
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 en IPv6', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie