obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
gratis opwaarderen t.w.v. je toestel
sonjaele
12-03 heb ik een nieuwe telefoon gekocht met tele2 als profider [prepaid]ik heb met 20 euro opgewaardeerd en dat zou dan moeten verdubbelen,is dus niet gebeurd.tele2 19 minuten a 0,10cent per minuut aan de lijn gehad,mevrouw had al die tijd nodig om te zoeken.zij zei dat de kijkshop geen overeenkomst heeft met tele2.ik naar de kijkshop,de dame daar heeft tele2 gebeld,en kreeg als antwoord dat er een storing is geweest en dat die 20 euro nog moet komen.wat nu,want 3 weken lijkt mij erg lang.
nog een vraag waar ik niet uit kom.
ik heb mijn mobiel gekocht om mee vanuit het buitenland te bellen,maar helaas werkte dat niet,nu heb ik begrepen dat je dat moet aanvragen met opgave van je banknummer,als je voldoende beltegoed hebt ,dan hebben ze toch geen banknummer nodig.ik ben bang dat ik bij de verkeerde porfider zit.kunnen jullie helpen?
vr.gr.
sonjaele
 
kobus1960
Het gaat er met buitenlandbellen om dat een deel van de kosten voor de gebelde is.
Belt iemand jou op vanuit nederland terwijl je in het buitenland zit, gaat het voor een deel
op jouw kosten. Je prepaid vliegt weg dus.
Heb je echt een contract met Tele2 dan is dat waarschijnlijk de reden.

Heb je alleen een simlock, dan even googlen op "type telefoon unlocken".
Is niet bij wet verboden, je hebt de telefoon immers gekocht en is jouw bezit.
Simonly abbo van € 5,- p/m van een willekeurige provider erin en klaar ben je.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Ik moet altijd de telefoon uitzetten en dan een één toevoegen aan mijn pin code (aan het begin).
Dan werkt hij ook op andere buitenlandse netwerken.
Gewijzigd door cornfed op 03 april 2010, 11:43
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gratis opwaarderen t.w.v. je toestel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gratis eredivisie kijken Tele2 voetbal : 8 28 feb 2011
Gratis eredivisie vanaf 11 februari Tele2 voetbal : 4 14 feb 2011
Interactieve TV - Youtube + Gratis films TV diensten : 5 20 jan 2011
gratis 30 euro shoptegoed bij nieuwe klanten tele2 allesin1 Algemeen : 3 09 nov 2010
Waarschuwing 0900-2411602 Klantenservice (lokaal tarief) is niet meer gratis € 0,10 per minuut Algemeen : 4 02 aug 2010
Advertentie