obey-robots.txt
10 December 2016, 17:32
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

tele 2 storing slecht personeel wat ..?

brenda
hallo.

Vandaag is er een storing geweest in oost nederland. dit kan een keer maar steeds vaker is het dat tele twee loopt te klotte. dan geen internet, dan geen telefoon dan geen televisie.

of het beeld staat vast...

hiervoor hebben wij geen abbloment genomen!!

dan bel je naar Tele 2 om opheldering te vragen.

word twee maal de horen op de haak gegooid..... KLANTVRIENDELIJK ZIJN ZE DUS NIET!!!!!!!!!

Gilex
Zou zo zeggen haal ff diep adem en neem contact op met Danielle van het webcare team.
Het webcare team, zal waar mogelijk je problemen proberen op te lossen.
Dat de helpdesk niet even handig te werk gaat is bekend hier.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

brenda
waar vind ik het email adres..?

cornfed
Dat gaat hier via PB (persoonlijk bericht).
Dit is Tele2 Webcare => link: http://tele2.gebr...ookup=1140
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Peter-Jan
Hier in het westen is het de laatste paar uur ook al weg gevallen, en dan blijft het per keer een 45min zwart.
There is a difference between knowing the path and walking the path.

brenda
tja ik heb al een uitgebreid bericht gestuurd.

landelijke storing zeggen ze.... tja wel heel vaak

kobus1960
Topic even verplaatst naar de catagorie storing.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

toetsie
Misschien heeft dit er mee te maken en dan met name de tweede reactie: http://webwereld.nl/article/comments/id/65658
ex Tele2, nu Ziggo

Gilex
@ Toetsie, Technicoler (het vroegere NOB ) verzorgt niet alleen de streams voor de verschillende IPtv diensten maar ook voor de kabelboeren. (UPC/Ziggo bijv)
Vanaf de NOB mediagateway worden alle content providers voorzien van een stream/signaal.
Kortom die reactie op webwereld is niet helemaal compleet Wink
Gewijzigd door Gilex op 08 april 2010, 00:47
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

Bill
Landelijke storing Radio en TV - Opgelost
De eerder genoemde radio- en TV storing is opgelost. Mocht u naar aanleiding hiervan nog problemen ondervinden, verzoeken wij u om het modem en de decoder te resetten.
Het resetten gaat als volgt; U haalt de stekker van het modem en de decoder uit de stroomvoorziening, u wacht 10 seconden en vervolgens kunt u de stekkers weer in het stopcontact steken. Na enkele minuten zullen het modem en de decoder weer online zijn. Heeft u dit nog niet geprobeerd, verzoeken wij u dit alsnog te doen.
Mocht dit uw storing niet verholpen hebben, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Bron Tele2!

Zie de actuele info onder het blok met laatste forum berichten op de voorpagina.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele 2 storing slecht personeel wat ..?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 4 08 september 2015, 13:16
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid 2 17 augustus 2014, 20:56
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing 1 09 december 2013, 22:06
Storing Maastricht Storing 1 08 mei 2013, 18:15
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:07:08
| abmg01:16:11
| Gilex06:05:24
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?