obey-robots.txt
07 December 2016, 17:16
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

tele2 medewerker

brummie02
hallo heb sinds 19-4 tele2
ik heb vandaag tele2 gebeld want heb al meer als een maand problemen met het kastje of geen beeld op tv of hij gaat niet uit.
1. ze zouden binnen 3werkdagen terug bellen. hebben ze niet gedaan. heb 28mei gebeld het is nu alweer 7juni.
dus heb direct contact met hun opgenomen en hij vroeg wat hij voor me kon doen. dus alles uitgelegt en heb tegen hem gezegd dat ik alles snel geregeld wil hebben na 1,5 maand en hij zij ze zijn er mee bezig. maarja dat zeiden ze ook al 1,5 maand geleden. toen werd tegen me gezegd we kunnen zo wel door blijven gaan en hangde gewoon de telefoon op.

wat moet ik eigenlijk hiermee. wie kan mij helpen ze laten me gewoon zitten.
 
Gilex
Een optie is:
kobus1960 schreef:
Het blijft een opéénstapeling van dezelfde klachten, en wachten blijft ook nog steeds op
gerichte stappen van Tele2, d.m.v. een update o.i.d.

Tele2 verzaakt hier nog steeds.

Je kan dus nog steeds uitgaan van ingebreke stelling, d.w.z. klacht doorgeven met vermelding van
datum/tijd, naam mederwerk(st)er, én de melding dat de maand oplos termijn ingaat.
Je geeft ook aan dat na die maand de ingebreke stelling en opzeggen contract volgt.
Daar doet Tele2 niet moeilijk over, er bestaat meer dan genoeg jurisprundentie over.

Als Tele2 je enige optie tot een triple pakket is, dan is het afwachten Angry

Hierbij nog 2 links met ingebreke stelling als onderwerp.

http://www.webmar...p;Itemid=6
http://www.jurofo...sp?id=2388 Negeer de printopdracht !!


Kortom Tele2 een ulitmatum stellen en als ze jou problemen voor die tijd niet hebben opgelost, kan je er vrij eenvoudig vanaf komen.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
mistermood
Brummie ik ben op dit moment hier ook mee bezig.
Gister nog met de klantenservice en ik wordt vandaag terug gebeld.
Mijn probleem zouden ze mee bezig zijn bij het hoofdkantoor, de medewerkster (van afdeling opzeggen) vertelde mij zelf ook dat ik voor het eerst 10 mei had gebeld, dus als er voor 10 juni niets geregeld zou zijn, ik van het product af kon stappen.
Maargoed ze ging mijn situatie bekijken en wordt vandaag terug gebeld.
In deze periode heb ik ook meerdere keren aan de lijn gehangen waarin beloftes werden gedaan over terugbellen en nieuwe decoders/modem krijgen.. eventueel monteur.. maar op deze beloftes nooit wat gehoord/gezien.
Tele2 weet ook wel dat het in een hoop gevallen helemaal niet aan deze dingen ligt.
Dus mocht je van tele2 af willen, en je eerste klacht is 1,5 maand geleden zijn. Bel dan de klantenservice en zeg dar je doorverbonden wil worden met de afdeling opzeggingen. Deze afdeling, in ieder geval de dame die ik aan de lijn had, leek echt bereid te helpen.
Mijn verhaal wordt later op de dag vervolgd.
 
mistermood
Inmiddels ben ik gebeld, ik mag over 2 dagen, als de maand oplostermijn voorbij is, kosteloos opzeggen.. het betreft dan het totaalpakket wat ik op mag zeggen en niet alleen het TV gedeelte.
Het hoofdkantoor had tegen de medewerkster gezegd dat ik 1 van de personen was waar ze geen oplossing voor hebben.. het zou wachten zijn op een (software)update , maar wanneer die zou komen konden ze nog weinig over zeggen!
 
kobus1960
Voila, weer een bewijs dat er niet moeilijk gedaan wordt over opzeggen.
Het product voldoet niet, men geeft het toe.
Tele2 geeft toe dat er geen nabije oplossing is.
Mistermood geeft hier de 2e mogelijkheid om de boel gedag te zeggen, waarvoor dank !! Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mistermood
Er wordt inderdaad niet moeilijk over gedaan, je moet er alleen wel zelf achteraan blijven gaan Smile
Ennu graag gedaan hoor Wink
 
Larena
Ik ga maandag ook in de telefoon klimmen.
Analoog tv kijken is gewoon nog scherper dan dit..

Tele2 monteur zegt dat er verlopig niets aan te doen is.
Ik vind het heel spijtig, bedoel wil graag klant blijven, maar niet met zulke tv!
Dus het is niet wat ze beloven te verkopen.

Dus tele2 stelt in gebreke.. want een medewerker vertelde me doodleuk dat ik volgend jaar kan stoppen.
Nou ik heb hem netjes verteld over de wet van de consumenten bond. Tja hij vond het ook wel een uitzonderlijk verhaal.
Maandag kan ik met de afdeling bellen en dan zullen ze overleggen, dit is gewoon NIET acceptabel!!

Ik heb recht op een deugelijk product! en dit is een verschrikking..
 
kobus1960
Lees hier even de mogelijkheid tot opzeggen.

Mededelingen Tele2 Webcare
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Larena
Dank je wel voor je link.

Er is mij gisteren duidelijk gemeld dat Tele2 van deze problemen weet (ben niet de enige)
Maar verlopig zit er nog geen oplossing aan te komen binnen 3 maanden!!!

Maargoed maandag maar overleggen met ze. Ik ben net 1 week klant.
Als je een paar schoenen koopt wil je toch ook dat de zool niet lek is..
Analoog is gewoon nog helderder en scherper, zonder wctegel vorming dan dit.
Dus ik hoop dat ze me het totaal pakket weer annuleren, want ik ga hier simpel niet mee akkoord.
 
Larena
Tele2 ADSL
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben het verzoek om uw abonnement te beëindigen in behandeling genomen. De geplande datum waarop uw abonnement gestopt wordt is 14 juli 2010.
Wij danken u voor het vertrouwen dat u in Tele2 gesteld heeft en hopen u in de toekomst opnieuw als klant te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2
www.tele2.nl/klantenservice
0900 2411602 (lokaal tarief)


Thank GOD!!

Mede dankzij dit forum waar stond dat je klacht een maand is... wat heb ik aan een maand wctegelvorming op het wk?
Nix.. en dat snapte hun ook!
Na enig wikken en wegen.. en net buiten de 7 dagen termijn... maar als consument heb je ook de verplichting om hun de kans te geven om het te fixxen. Dat hebben ze gedaan.. en het is niet fixbaar binnen afzienbare tijd.
Godzijdank had ik een voor rede vatbaar persoon aan de lijn, mijn man had vanmorgen iemand anders aan de lijn die weigerde hem door te verbinden met de afdeling opzeggingen (!!!&*#)
Maar vanmiddag zaten er gelukkig wel mensen die houden van tv kijken.
Ziggo sluit me binnen 10 werkdagen weer aan.. fijn dat het geregeld is.
En wie weet in de toekomst als de bug eruit is..
Maar goed tv kijken is toch heel wat waard!Smile en ik ben blij dat men mij toch fatsoenlijk heeft geholpen! Ik heb weinig te klagen over de tele2 medewerkers! (afgezien van de vent van vanmorgen, ben ik de hele week dat ik lid was meer dan goed geholpen)
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 medewerker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill05:17:47
| Gilex10:04:11
| abmg20:38:38
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?