obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet en telefoonverbinding Tele2
helmaoosterlaken
Al vanaf vorige week donderdag (22 juli 2010) hebben wij geen internet en telefoonverbinding en hebben wij 2 dagen geen digitale tv kunnen kijken.
Gebeld met klantenservice van Tele2 en moest de modem maar resetten. Aangezien dit niet hielp, moest ik de kabel rechtstreeks met het modem verbinden, dit samen met de medewerker nog aan de telefoon geprobeerd, maar helaas...., ook dat hielp niet.
Tja..., toen wisten ze het bij de helpdesk ook niet meer en konden ze wel een monteur langs sturen, maar als zou blijken dat de fout bij ons zou liggen, dan moesten wij zelf voor de kosten van € 79,00 opdraaien.
Nou..., die bui zag ik dus al hangen, natuurlijk ligt het NOOIT bij Tele2, en dat terwijl ik de avond ervoor normaal heb kunnen internetten, dus alles goed aangesloten moest zijn.
Uiteindelijk werd de verbinding (per ongeluk) verbroken, en moest ik wederom terugbellen. Kreeg uiteraard een andere medewerker aan de telefoon, maar die vertelde mij niets te kunnen doen met het verbindingsprobleem van internet en telefoon en maar een monteur moest laten komen.
Toen mijn partner thuis was heeft hij wederom contact opgenomen met de helpdesk van Tele2. Toen werd hem verteld dat men ergens (weet niet waar) in het land de koperdraad niet goed had aangesloten en dat het 3 werkdagen zou duren voor het opgelost zou zijn.
Met andere woorden..., het probleem lag dus niet bij ons en het zou dus op z'n vroegst na het weekend worden voor wij weer internet en telefoonverbinding hadden. Dus al die dagen geen internet en telefoon, en dus allemaal extra kosten maken en kon ik alleen maar bellen met mijn mobile telefoon. En dat terwijl ik normaal gesproken voor € 10,00 extra, gratis kan bellen via Tele2.
Alles bij elkaar dus allemaal extra onkosten en voor niets betalen aan een provider die het probleem niet op kan lossen.
Uiterlijk afgelopen dinsdag, 27 juli 2010 zou het probleem opgelost moeten en en zouden wij hierover teruggebeld worden door 1 van de medewerkers van tele2, maar helaas.., dat bleef uit en dus zelf maar weer contact opgenomen, wederom met mijn mobile telefoon.
Ik kreeg te horen dat men het allemaal in de computer zag staan, maar dat ik gewoon moest wachten tot ik gebeld zou worden. Volgens die medewerker was er vrijdag wel aan gewerkt, maar was er verder nog niets mee gebeurd. Ook zijn collega die ons terug zou bellen had dit inderdaad nog niet gedaan. Mij werd verteld dat hij verder niets meer kon doen en wij gewoon moesten wachten tot het moment dat wij teruggebeld zouden worden.
Dit moet tot op heden nog steeds gebeuren.
Heb de medewerker aangegeven niet te willen/zullen betalen voor diensten die niet geleverd worden en dit dan ook vergoedt wil hebben, met daarbij tevens alle extra onkosten die ik nu moet maken, zoals o.a. het bellen met mijn mobiele telefoon.
Dit was volgens de Tele2 medewerker geen enkel probleem en zou deze onkosten allemaal kunnen verhalen op Tele2. Nou...ik ben benieuwd...!

Tevens moeten wij bijna iedere dag het kastje voor digitale tv resetten, daar deze anders niet werkt. Ook moet dit regelmatig gereset worden daar het geluid anders alleen maar op z'n hardst kan of helemaal geen geluid. Dit ook aangegeven bij de medewerker van Tele2.

Mocht het probleem niet binnen afzienbare tijd worden opgelost, dan zullen er stappen door ons worden ondernomen voor het in gebreke blijven van aangeboden diensten, en zullen wij het contract ontbinden met de Tele2 provider. Ook dit aangegeven aan de medewerker van Tele2.

Op dit moment zijn wij nog steeds in afwachting van een telefoontje va Tele2, maar beter nog...., in afwachting op verbinding met internet en telefoon...!
 
kobus1960
Weer een verhaal waar de consument in de kou staat.
Maar het is echt afwachten tot de volgend stap die Tele2 zet, het probleem wordt onderkent.
Je krijgt als het goed is een reductie voor de tijd waarin geen diensten geleverd worden.
Extra kosten zal lastig worden.
Het kan buiten de macht van Tele2 liggen.
Ten laatste een vraag, betreft het hier Oost Groningen / Zuidbroek/Noordbroek/Muntendam?
Daar is al weken gedonder buiten Tele2 om.
Gewijzigd door kobus1960 op 28 juli 2010, 20:19
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Helmaoosterlaken,

Ik hoop dat je inmiddels gebruik kunt maken van internet en telefoon. Ik las dat je ook de decoder elke dag moet resetten. Mocht dit nog niet opgelost zijn dan zou ik je graag willen helpen. Kun jij mij dan alsjeblieft je postcode en huisnummer of klantnummer sturen in een PB. Ook ontvang ik graag een (mobiel) telefoonnummer waar je op te bereiken bent.


Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet en telefoonverbinding Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie