obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage)
mx1020
Bedankt voor het antwoord maar het werkt niet, niet met de versatel en niet met de tele2 adres. Ik dacht ook niet dat het nu met een ander programma beter zou werken want ik heb het ook via de browser geprobeerd. Dat werkte ook niet. Omdat er nu 1 iemand een site heeft lopen op tele2 wil niet zeggen dat "het allemaal mee valt", van zie je nu wel!!!
Het kan toch zijn dat alleen de nieuwe aanmeldingen geen ftp verbinding krijgen. Ik heb er ook over gemaild en over op gebeld, zonder enig resultaat, volgens het callcenter valt het buiten hun taken, dan is het toch juist om de conclusie te trekken dat het is weg bezuinigd!
Er gebeuren wel meer rara dingen de laatste tijd, bedrijven doen maar wat en zo massaal dat de overheid er ook niets aan doet. Stress
 
kobus1960
Ik ben ervan overtuigd dat jouw site er nog is. Maar waar, daar kan alleen
een administrator van Tele2 antwoord op geven, en zover gaan onze
connecties niet (meer). Met jouw eigen tele2 gebruikersnaam en wachtwoord
moet er op de één of andere manier toegang zijn. Dat is namelijk de voor
en door jouw betaalde serverruimte, door jou voorzien van een eigen wacht-
woord (als het goed is).
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Advertentie