obey-robots.txt
08 December 2016, 06:55
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken

storing Hoogerheide vaste telefonie vanaf 12 mei 2007 tot ........

zonnebloem
Gisteren ontdekte ik dat ik telefonisch onbereikbaar was. tele 2 beloofde het snel op te lossen..........
Nu 2 dagen verder en nog steeds niet bereikbaar via vaste telefoon....SadSadSad

Bill
Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? Misschien heeft iemand hier nog tips!
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

zonnebloem
10x gebeld met tele2. De klantenservice zegt daar dat ik beter een business aansluiting kan nemen want dan wordt het probleem sneller opgelost. Nu duurt het nog even want ze kunnen de storing niet vinden.....fijn he ??!! Wordt hier super sjaggie van !!Shock
tele2 zegt nu niets te kunnen doen............ben dus al 5 volle dagen niet bereikbaar!!!!Shock

Bill
Lijkt erop dat de KS geen antwoord heeft en onzin zit uit te kramen.

Heb je aangedrongen op 2e lijns personeel. Dit zijn de technische jongens.

Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

zonnebloem
Yes, na 5 dagen wachten blijkt nu op woensdagavond 22.48 dat ik weer telefoon heb...........nee tele2, hier wordt ik niet vrolijk van dat dit zo lang heeft geduurt.Frown
Maar ja.........we zijn weer bereikbaar (voor zolang t duurt dan tenminste)Wink

Bill
... Daar wordt ik niet vrolijk van ..... Toevallig de Smaakpolitie gezien??? Dat is daar een veel gehoorde uitdrukking.

Hier richten we de Verbindingpolitie op! Is kijken of we vrolijk worden! Wink
Bill

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing Hoogerheide vaste telefonie vanaf 12 mei 2007 tot ........', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) 9 26 oktober 2016, 20:24
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
installeren van vaste telefonie via Tele2 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 12 27 april 2015, 18:02
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 4 25 april 2015, 12:39
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:14:02
| abmg10:51:24
| Gilex13:23:28
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?