obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
3 in 1 Tele2
peterv30
Ik heb sinds kort bovenstaand setje van Tele2. De klantvriendelijkheid is een verademing tov KPN en UPC. Alleen, het beeld en geluid hapert toch wel erg vaak. Uitzendnggemist is een grote tegenvaller, want alleen de uitzendingen die je wilt missen staan op uitzendinggemist. Heel RTL is er niet en SBS maar zeer beperkt. Moet er nu nog een laptop bij gebruiken. Verder is het aantal HD uitzendingen ook maar beperkt tot Ned1, 2 en 3. Eighenlijk vind ik dat Tele 2 eerlijker moet zijn met wat je krijgt. Het abonnement belooft meer dan het in werkelijkheid is. VOORTS IS HET EEN MOOIE box en een goede afstandsbediening, waar je inderdaad veel functies van de tv mee kan bedienen.
 
kobus1960

Quote

De klantvriendelijkheid is een verademing tov KPN en UPC


Oke, alleen het product is wat minder tot nu toe?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Snap er geen bal van.
Je kan toch zien op de site van Tele2 welke zenders mogelijk zijn/Hd zenders/Uitzending gemist e.d.
Hoe kan je dan klagen dat je dingen mist? Je kiest er toch voor?
Waar staan de zenders die belooft worden door Tele2 en jij niet gekregen hebt? Ik zie ze niet.
Gewijzigd door cornfed op 23 november 2010, 00:39
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3 in 1 Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie