obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Hide Access Point op comtrend
ukkie1964
Beste Allemaal,

Op het comtrend modem is een optie om je verbinding onzichtbaar te maken voor anderen. Het zgn Hide Access Point.

Wanneer ik deze aan vink dan is de verbinding ook door mij niet meer benaderbaar. Wanneer ik het vinkje weer weghaal dan is alles weer in orde.

Heb een vaste computer en een laptop. Wanneer ik dus al eens op mijn laptop ingelogd ben geweest op het wireless gedeelte dan moet hij toch de volgende keer, ook al is de verbinding verborgen gewoon de verbinding weer op pikken?

Enkele dagen geleden had ik nog het 'oude' Davolink modem. En daar werkte alles goed.

Iemand enig idee?

bvd
 
ukkie1964
Probleem alweer opgelost.

Heb eerst een oude computer wireless aangesloten en deze maakte direct verbinding.
Het probleem moest dan bij mijn laptop (windows7) liggen.

Hierin staat een instelling 'verbinding maken, zelfs wanneer het netwerk zijn naam (SSID) niet uitzendt'.
Deze aangezet en alles doet het weer als vanouds.
Met de vriendelijke groeten,

Marcel Kamsteeg
 
cornfed
Toch goed dat je aangeeft hoe je het opgelost hebt..
Dan kunnen andere users er wat van leren..
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hide Access Point op comtrend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
Comtrend vs Dlink Klacht over Tele2 : 10 25 jun 2014
Advertentie