obey-robots.txt
08 December 2016, 06:58
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Foutmelding/storing (Err. 025)

Royeroo
Hallo,

Ik krijg de laatste weken tot maanden steeds storingen bij Tele2 Televisie. Het beeld kan dan zomaar opeens weg zijn, of hij begint te storen in de TV-Gids in de balk. Als je dan de decoder uitzet gaat hij niet weer aan tot je de stekker eruit haalt en opnieuw erin doet. Bij een update lijkt me dit logisch, maar dit komt dagelijks tot soms wel 3x daags voor..
Er staat dan het volgende in beeld: "Problemen met de IP-Video driver (Err. 025)". Soms zit er ook een storing in het bellen of internetten, maar de tv storingen hebben toch zeker de overhand.

Nu hebben we onlangs al een nieuwe decoder gehad, voor deze storingen, en sinds kort ook een nieuwe router. Het probleem bleef bestaan en na veel aandringen kwam vandaag eindelijk een monteur kijken wat het probleem kon zijn, na veel moeite gelukkig kosteloos!.
De man heeft een aantal standaard geleverde kabels vervangen omdat deze blijkbaar van slechte kwaliteit zijn (waarom ze dan standaard worden meegeleverd is mij een vraag). Hierna heeft hij de oude telefoonkabel weggehaald en de router rechtstreeks daarop aangesloten. Hij zei dat dit vast en zeker de aanleiding van de storingen was. Uiteraard waren we opgelucht dit te horen. De tv deed het daarna prima.

Nu zet ik zojuist de tv weer aan en tot mijn verbazing staat exact dezelfde storing wéér in beeld!
Aangezien ik door het bellen met Tele2 tot op heden niet veel wijzer wordt heb ik nu mijn hoop gevestigd op mensen op dit forum. Wellicht kennen jullie dit probleem, en nog belangrijker, de oplossing.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
 
Gilex
Deze foutmelding is hier op het forum al vaker voorbij gekomen. Advies van Tele2 was toen en zal nu ook nog wel steeds zijn:
Decoder van het stroom halen paar minuten wachten en decoder opnieuw opstarten.
Meer kunnen wij helaas ook niet vertellen omdat Tele2 hier ook niet echt duidelijk in is.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Tele2 Webcare
Beste Royeroo,

Vervelend dat je TV-dienst niet optimaal werkt.
Ik wil dit graag voor je uitzoeken.
Om je beter van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer in een privebericht. Dan pak ik het voor je op.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Royeroo
@ Gilex, bedankt voor je hulp. Echter verbaas ik me wel. Het is toch te gek voor woorden dat er een, blijkbaar, bekende storing is die als enige oplossing heeft de stekkers eruit halen? Ik snap niet dat we voor een dienst van €50 euro per maand zulke kwaliteit krijgen.

Helaas waren we zelf tot dezelfde conclusie gekomen en zit er blijkbaar niks anders op dan 3x daags de stekkers eruit halen en weer erin doen.

Een ding is duidelijk, zodra het contract verloopt zijn wij niet weer bij Tele2 te vinden.
Dramatisch!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding/storing (Err. 025)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing 1 09 december 2013, 22:06
Storing Maastricht Storing 1 08 mei 2013, 18:15
storing webmail zonnet Storing 3 31 januari 2013, 16:08
foutmelding Algemeen 2 19 december 2012, 00:58
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:16:30
| abmg10:53:52
| Gilex13:25:56
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?