obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Foutmelding/storing (Err. 025)
Royeroo
Hallo,

Ik krijg de laatste weken tot maanden steeds storingen bij Tele2 Televisie. Het beeld kan dan zomaar opeens weg zijn, of hij begint te storen in de TV-Gids in de balk. Als je dan de decoder uitzet gaat hij niet weer aan tot je de stekker eruit haalt en opnieuw erin doet. Bij een update lijkt me dit logisch, maar dit komt dagelijks tot soms wel 3x daags voor..
Er staat dan het volgende in beeld: "Problemen met de IP-Video driver (Err. 025)". Soms zit er ook een storing in het bellen of internetten, maar de tv storingen hebben toch zeker de overhand.

Nu hebben we onlangs al een nieuwe decoder gehad, voor deze storingen, en sinds kort ook een nieuwe router. Het probleem bleef bestaan en na veel aandringen kwam vandaag eindelijk een monteur kijken wat het probleem kon zijn, na veel moeite gelukkig kosteloos!.
De man heeft een aantal standaard geleverde kabels vervangen omdat deze blijkbaar van slechte kwaliteit zijn (waarom ze dan standaard worden meegeleverd is mij een vraag). Hierna heeft hij de oude telefoonkabel weggehaald en de router rechtstreeks daarop aangesloten. Hij zei dat dit vast en zeker de aanleiding van de storingen was. Uiteraard waren we opgelucht dit te horen. De tv deed het daarna prima.

Nu zet ik zojuist de tv weer aan en tot mijn verbazing staat exact dezelfde storing wéér in beeld!
Aangezien ik door het bellen met Tele2 tot op heden niet veel wijzer wordt heb ik nu mijn hoop gevestigd op mensen op dit forum. Wellicht kennen jullie dit probleem, en nog belangrijker, de oplossing.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
 
Tele2 Webcare
Beste Royeroo,

Vervelend dat je TV-dienst niet optimaal werkt.
Ik wil dit graag voor je uitzoeken.
Om je beter van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer in een privebericht. Dan pak ik het voor je op.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Royeroo
@ Gilex, bedankt voor je hulp. Echter verbaas ik me wel. Het is toch te gek voor woorden dat er een, blijkbaar, bekende storing is die als enige oplossing heeft de stekkers eruit halen? Ik snap niet dat we voor een dienst van €50 euro per maand zulke kwaliteit krijgen.

Helaas waren we zelf tot dezelfde conclusie gekomen en zit er blijkbaar niks anders op dan 3x daags de stekkers eruit halen en weer erin doen.

Een ding is duidelijk, zodra het contract verloopt zijn wij niet weer bij Tele2 te vinden.
Dramatisch!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding/storing (Err. 025)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
foutmelding Algemeen : 2 19 dec 2012
Advertentie