obey-robots.txt
09 December 2016, 18:23
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Ervaringen met Tele2

PrincePer
Eind oktober de postcodecheck gedaan voor 50mbit + bellen + televisie voor mijn nieuwe woning. Na zes weken wachten was het zover, aansluiten! Na de drie ISRA punten te hebben geprobeerd de hoofdaansluiting gevonden, alles aangesloten met kabels en een speedtest gedaan. Niet echt om vrolijk van te worden, want deze kwam niet verder dan 23 Mbit.

Na wat gebel was het probleem duidelijk; ik woonde te ver van de centrale, en een hogere snelheid was niet mogelijk. Althans, ik zou worden teruggebeld van iemand van de afdeling. Dat gesprek vond een dag later plaats en wat men voorstelde was een korting van 5 euro per maand. Daar wilde ik over nadenken omdat het mij in eerste instantie niet zo'n best aanbod leek.

Teruggebeld en toen bleek dat een dergelijke korting niet mogelijk was, er was een fout gemaakt! Wel kon ik terug naar 20Mbit, dan zou ik twee maanden kosteloos krijgen als compensatie. Ineens bedacht ik dat er dan snelheidsverschil zou kunnen optreden, en dat vroeg ik aan de medewerker. Deze vertelde dat ik exact dezelfde up (3Mbit) en downloadsnelheid (23Mbit) zou houden omdat de lijnen 'open' stonden. Ik heb dit uit voorzorg laten opnemen in de bandopname.

Half december een doos gekregen en zag daar een nieuw modem, niemand heeft mij verteld dat bij een wijziging ook een nieuw modem zou komen dus ik heb de doos in de kast gezet en ben op vakantie gegaan. Afgelopen zondag kwam ik terug en werkte mijn internet niet meer. De doos eens uitgepakt en het nieuw modem geïnstalleerd. De opleverdatum was 30/12 dus heb ik eens gebeld waarom de boel nog niet werkt 2/1. Dat had met oud en nieuw te maken, dat kwam er namelijk 'tussen' en stond schijnbaar niet op de kalender van Tele2. Op de vraag waarom mijn oude verbinding dan wel was afgesloten had de medewerken een wat vaag antwoord. Maar goed, bij een check op de lijn bleek dat er iets mis was in de centrale, waar ik enorme bedenkingen bij had, maar de medewerker wist het zeker.

Een uur later ging de telefoon, het is niet de lijn maar de oplevering, morgen zou alles moeten werken. Maandag werkte er niets, dus weer gebeld. Nu was het verhaal dat het aan de oplevering lag, die was no niet voltooid, maar dinsdagochtend zou alles werken. Dinsdagochtend werkte er weer niets. Gewacht tot in de middag, zonder resultaat dus weer gebeld. Toen weer het verhaal gehoord over de lijn: er moest een monteur komen. Tja. Ik heb aangegeven dat dit al eerder is gezegd en ik de dag hiervoor een medewerker aan de lijn had die net zo zeker wist dat het aan de oplevering lag als deze mevrouw wist dat het aan de lijn lag, maar ik zou gebeld worden door KPN.

Ineens gingen die middag alle lampjes correct branden en kon ik op internet en de telefoon werkte ook. Maar wat blijkt? De snelheid van de 'open' lijn is gehalveerd naar een schamele 12Mbit. Weer gebeld, maar de afdeling is naar huis en er kan niet worden teruggebeld. Ondertussen is er 70 euro afgeschreven voor de aansluitkosten en de eerste maand, die ik gratis zou krijgen. Dacht ik even mooi in november een fijne verbinding te hebben van 40-50Mbit, zit ik acht weken later nog steeds achter Tele2 aan te bellen vanwege problemen op alle fronten.

Niet echt een aanrader, tot op heden!
 
Gilex
Helaas is dit nog steeds de dagelijkse gang van zaken bij Tele2.
Ze zeggen van alles, maar maken helaas er weinig van waar.
Communcatie intern bij tele2 maar ook naar de klanten toe is nog steeds een groot probleem.....
Gewijzigd door Gilex op 04 januari 2011, 22:35
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
PrincePer
Ach, ik heb ook best wat gegniffeld aan de telefoon omdat ik doorgaans de ironie wel kan inzien van mensen die achter de telefoon hun script afdraaien en dan hun begrip gaan tonen terwijl het script niet toelaat ook spijkers met koppen te slaan. Ja ik begrijp het meneer, onze excuses..... maar een telefoontje plegen om er wat haast achter te zetten of zorgen dat ik eens word teruggebeld is er niet bij. Dan krijg je een schaamteloos ge-uh en verhalen over interne protocollen en mailsystemen.

Toch moet gezegd worden dat alle mensen die ik aan de lijn heb gehad hun best deden stommiteiten in het protocol of bijvoorbeeld de volstrekte zinloosheid van de postcodecheck op vriendelijke wijze recht te praten. Maar dat je moet horen dat je even kan kijken op de site als je belt omdat je internet niet werkt, dat gaat mijn verstand te boven Shock
 
kobus1960
Er was toegezegd dat de HD en service medio December 2010 gereorganiseerd
en beter voorbereid 2011 in zouden gaan. Vergeet het maar.............
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
PrincePer
Zolang er voor een schijntje horden studenten achter de telefoon zitten omdat de banen 'flexibel' moeten zijn en men in de veronderstelling is dat je een aap nog een script kan geven opdat alles wel goed komt......

zolang, zal er weinig veranderen Wink
Gewijzigd door PrincePer op 04 januari 2011, 23:33
 
emiel
Interne comminucatie is er idd niet.
ik heb voor t kosteloos downgraden 2 weken nodig gehad.
En alle afdelingen wel gehad....
Zelfs t hoofdkantoor kwam er niet uit omdat er een speciaal persoin opxat die op vakanrie was ofzo
Met Vriendelijke Groeten
Emiel

Don't look outside
The world's gone crazy
But it's perfect here with you

We're alive, now
Let's not waste our time, now
Let's just make
the most of every breath we take
the most of every second we're alive
 
Tele2 Webcare
Beste PrincePer,

Vervelend om te lezen dat je internetsnelheid gehalveerd is. Zou je je postcode en huisnummer en/of klantnummer in een persoonlijk bericht willen sturen zodat ik het voor je uit kan zoeken. Ik zie je gegevens graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste PrincePer,

Bedankt dat je alsnog je gegevens hebt opgestuurd! Ik ga het voor je in behandeling nemen en
kom er z.s.m. bij je op terug!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Princeper,

Zoals besproken met mijn collega kunnen we de kwaliteit van je verbinding helaas niet verbeteren.
Mijn collega heeft je daarom al de optie gegeven om je abonnement kosteloos op te zeggen.
Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaringen met Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:07:38
| Bill01:19:31
| Gilex07:48:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?