obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Fraude door Tele2 personeel!
toyofreak
De schapen bij Tele2 zijn wel erg op dreef! Wordt er vandaag een pakketje aan de deur bezorgd met daarin een nieuwe Nokia2330 en wat papieren.
Welkom bij Tele2....blablabla. Ik bellen met klantenservice en deze mevrouw kon mij melden dat ik op 17jan een contractverlenging heb gedaan met uiteraard een duurder maandbedrag en een nieuw toestel. Ik vragen hoe dat kan als ik dat niet heb gedaan! misschien iemand anders bij u thuis gedaan!!!! zegt de dame van Tele2! ik zeg dat ze het pakketje maar weer op moeten halen! maar dat is was de bedoeling niet! ik moet dat zelf gaan regelen??? ik vraag haar om haar meerdere/chef op de afdeling! zo werkt dat niet zegt ze! ik nog een keer vragen..... en wat denk je.... ZE VERBREEKT DE VERBINDING.......... ben je dan onbeschoft of echt een schaap?
Dit is de 2e keer dat Tele2 mijn mobiel abo ongevraagd omzet... vorig jaar ook en toen heb ik de GESCHILLENCOMMISIE er op gezet en uiteraard gewonnen want Tele2 dreigde eerst met een mondelinge afspraak op band............en die hadden ze opeens niet meer.............. meestal dus niet.
Kortom dit ga ik weer winnen want ik heb niks besteld en er is geen band oid waarop ik maar iets heb besteld.

TIP: Dus als Tele2 je belt voor een nieuw abo of zo "METEEN OPHANGEN" want voor je het weet heb je toch iets aan je broek hangen.........

EN DANIELLE ALS JE DIT LEEST NEEM CONTACT MET ME OP! Het kan Tele2 een hoop geld gaan besparen........

Maar de directeur "Günther Vogelpoel" mag ook reageren..........

--------------------------------------------------------------------------------
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fraude door Tele2 personeel!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie