obey-robots.txt
06 December 2016, 20:50
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Haperend beeld en geluid

ronybalony
Sinds ik een digitale decoder heb is het slecht gesteld met de kwaliteit van de TV beelden, eerst dacht ik dat dat kwam vanwege het downloaden maar dit was het niet , de laatste weken word het steeds erger, ik lees wel op het forum dat er veel mensen er last van hebben maar nergens lees ik dat het is opgelost HOE ZIT DAT ????
Nu valt internet en mijn telefoon ook onregelmatig uit pfffffff ik kan wel gaan bellen maar dan krijg je het gebruikelijke riedeltje " resetten nieuwe kabeltjes , zit alles wel vast bla bla bla"
Is het uiteindelijk opgelost bij anderen of niet ?????

Ik zit er helaas nog wel een jaar aan vast pfffffffffff
 
jpt
bij sommige mensen met dezelfde problemen zal het misschien opgelost zijn maar dit blijft inderdaad in het ongewisse!
inderdaad zijn de aangedragen gebruikelijke riedeltjes standaard (draaiboek)Shock

op de volgende link kan je kijken wat jouw snelheid is en hoever je van de wijkcentrale afzit
http://pcdb.bbned.nl/
de digitale decoder pakt ergens tussen de 4 en 6 mb wat telefoon gebruikt weet ik niet
als je zeker weet dat jouw bekabeling goed is (lees tele2 normen)

kan je om er niet een jaar aan vast te zitten tele2 in gebreke stellen.
m.a.w. tele2 een maand de tijd geven om een naar behoren werkend product te leveren!
zodat je eerder weg kan.

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Gilex
jpt schreef:
.....
http://pcdb.bbned.nl/
.......


Die gegevens zijn ook niet te vertrouwen, Tele2 gebruikt lang niet alle wijkcentrales.Lussen je vaak door naar een andere wijkcentrale die verder weg ligt. (alles maar om de kosten te drukken en centen binnen te slepen bij de onwetende abonnee's)
Die gegevens die je dus bij bbned ziet kloppen vaak dus niet.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
ronybalony
Volgens de site zit ik 1345 meter van de centrale, dit is ook bevestigd ooit door tele2 dus ik denk dat dat wel klopt want mijn downloadsnelheid is 20 Mb/8 = 2.5MB en ik haal 1,5 MB per sec dus dat is wel redelijk snel die ene MB verschil is inderdaad de afstand.
Met de analoge decoder nooit geen last gehad, maar sinds wij die digitale hebben is het lijden en last.

Kabels tja je hebt heeele dure hdmi kabels maar ook goedkopere en ik heb een van die goedkopere die ik ook wel eens gebruik met mijn laptop dan krijg ik prima beeld zonder haperingen pfff TV is HD ready en kun je instellen op 1080i of p en de decoder staat ook op deze instelling ( heb wel de lagere dpi ook geprobeerd maar dat maakte dus niets uit)

Tja om Tele2 in gebreke te stellen zou een optie kunnen zijn , en dat zal ook geen problemen geven want zij zijn heel toeschietelijk , maar is daarmee het probleem dan opgelost ?? ik ben bang van niet ...
Want dan zou ik naar een andere provider moeten gaan en daar krijg ik niet wat ik nu heb voor de prijs die ik nu betaal.
 
Gilex
Analoge decoder heeft Tele2 niet Wink
Je had waarschijnlijk de oude Samsung en nu dus een Animo decoder.
Beide zijn digitaal, alleen de Samsung is een stukje ouder kwa internals/hardware

Als je binnen bijv 5 tot 10m zit kwa lengte aan HDMI kabel is er geen verschil in kwaliteit tussen action kabel en bijv een vanderheul oid die 10x zo duur is.

Als je een ingebrekestellingsprocedure start ben je wel van Tele2 af en kan je naar een andere overstappen.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
ronybalony
Ok ik maar denken dat ik geen digitale TV had met die ouide decoder Sad (het beeld was er ook niet naar)

Ik heb nu de decoder met een recorder zie even niet hoe deze heet maar dat neem ik van je aan.
HDMI kabel is 1,5 meter dus dat is altijd goed.

Had ondertussen mail contact met tele2 en dan krijg je het riedeltje opgesomd , ik had ook aangegeven dat zij mij mogen bellen met tel nummer (ook van tele2), maar het enigste wat zij doen is melden dat je hun kan bellen a 10 cent p/min kwalijke zaak , je kunt ook niet hun mail beantwoorden want het is een no-replay mail pffffffff

Ik moet zo werken dus ik wacht morgen nog even af ik had ook al mijn gegevens achtergelaten bij Danielle van Tele2 ( weet niet wie dat is maar die schijnt wel iets te weten)

bedankt voor je reactie's

gr Ron
Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren
 
ronybalony
punt 2* Nee haperend beeld en piepend geluiod inderdaad soms blokkerig en blijft soms enkele seconden hangen geluid valt dan helemaal weg met een raar knarsend geluid, op dat moment ook krakend geluid in de telefoon en als je pech hebt valt internet er op dat moment ook wel eens op uit.

Punt 1 * Daarom moet de klant maar gaan betalen omdat het " bedrijf " meer onkosten maakt tijdens het bellen ? wat gaat hier fout ??

Kabels onder de grond van en naar een klant of centrale wat heeft dat te maken met mijn storingg ?? als voorheen alles perfect was ??
Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren
 
kobus1960
Er zijn wat tusseliggende posts verwijderd op verzoek van de poster.
Reden is voldoende bekend bij de Crew. Daar laten wij het bij.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ronybalony
Ben vandaag gebeld 14-2-2011 met de mededeling dat wij een nieuwe modem toegestuurd krijgen op woensdag/donderdag, de modem zou de update's misschien niet goed meer verwerken.......
Volgende week worden wij weer teruggebeld om te kijken of er verbetering is.

ben benieuwd hou jullie op de hoogte

R
Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren
 
ronybalony
Vandaag 23-02-2011 opnieuw gebeld door Tele2, ondertussen al een week verder met het nieuwe modem , maar nog geen storingsvrije HDtv, wel minder geworden. Met internet en telefoon geen problemen meer gehad dus dat is op zich al positief nieuws.
Krijg nu een nieuwe decoder thuisgestuurd en Tele2 belt mij weer terug.

Ben benieuwd of de storing na het plaatsen van de decoder tot het verleden behoord.

Hou jullie op de hoogte
Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haperend beeld en geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Paars beeld Algemeen 3 27 maart 2014, 16:44
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 8 14 januari 2013, 23:38
problemen geluid Amino A132 op Panasonic surround set Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 3 18 oktober 2012, 19:39
beeld kleurt rood TV diensten 19 07 juni 2012, 20:21
Geen TV beeld TV diensten 2 08 mei 2012, 12:17
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:12:51
| Gilex03:27:50
| Bill04:41:46
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?