obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
slecht internet/tv
euca
Al 2 maanden is me internet slecht,vaak nihil,tv kijken kan ik ook niet want me scherm is zeker 75 % van de tijd bevroren. Er is een paar weken geleden een mannetje van kpn langs geweest om alles te checken,hij zei er zat een error in me lijn en heeft hem op de reserve lijn gegooid. Toen hij klaar was zei hij alles moet nu weer perfect werken,fail. Tis 1 grote nachtmerrie,kan bijna niet gamen,tv kijken of zelfs maar surfen. Vanaf vrijdag is me internet zo goed als nihil. Is er nou niet 1 of andere instelling die providers zoals deze controleert,ik betaal me rot voor een service die ik niet krijg. Is hier nou geen wet voor,ik word gek zonder me internet. Ik heb inmiddels een andere provider aangesproken,maar helaas ik moet tot 14 maart bij tele 2 blijven,en ze weten dat ik overstap,dus ik kan me internet nu wel helemaal op me buik schrijven tot die tijd. Trieste zaak en zeer beslist geen goede reclame.
 
kobus1960
Snel overstappen op een andere provider, echter, neem je een provider via de
telefoonlijn of ga je over op kabel?? Kan zomaar zijn dat je probleem niet opgelost
is als je op die telefoonlijn blijft. Ga je bv. naar Ziggo heb je binnen een week alles.
Gebruik altijd de overstapservice van een provider, werkt het beste.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slecht internet/tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie