obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
traag internet tele2 20 mb bellen en internet in uitgeest
arie2005
Traag internet gemeten met een laptop direct aan de uitgang van het modem.<8mb/s
Ik heb deze problemen ook voor 3 jaar terug gehad, en na regelmatig te bellen is er uiteindelijk naar gekeken door iemand meer technisch als degene bij klantenservice en vervolgens was het daarna opgelost.
Nu gisteren weer gebeld, en zoals gewoonlijk is de lijn op afstand bekeken door klantenservice en in order bevonden.
Hele hoge 258ms en hele lage pingtijden 37 ms
soms normale downloadsnelheid 13mb/s en dramatische korte tijd daarna weer snelheden <6 mbs.
Ik denk dat ik morgen maar weer ga bellen, ik hoop dat dit sneller opgelost is als voor 3 jaar terug, toen heeft het probleem 1 maand geduurd en vele telefoontjes verder voordat er actie werd ondernomen door tele2

Edit MOD, 2e topic van gelijke strekking verwijderd.
Gewijzigd door kobus1960 op 16 oktober 2011, 20:28
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag internet tele2 20 mb bellen en internet in uitgeest', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie