obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
ALICE DWINGT GEBRUIKER NAAR TELE2 TE GAAN
mieke999
Hallo,

We hebben internet en telefoon van Alice al jaren zonder problemen.
En nu werkt het al weken niet meer (22 dagen) en er zou iemand langskomen.
al vele malen gebeld, maar geen resultaten.
Nu wordt er gezegd dat we maar naar tele2 moeten overstappen dan kunnen we weer snel internetten en bellen.
De snelheid wordt gegarandeerd op 20 MB geen max maar na doorvragen nee is gegarandeerd.
Als ik nu een postcodecheck doe dan wordt er aangegeven helaas Tele2 is niet beschikbaar.
Maar ze kunnnen toch niet als oplossing geven ga maar naar Tele2.
Iemand meer ervaring met dit? zouden ze het modem gewoon uitzetten.
We hebben namelijk een ander modem van iemand anders eropgezet en die werkt wel?
Modem zelf is al eens omgeruild. nu hadden we met 4 kennissen uit de buurt allemaal alice genomen met die vrienden aktie toendertijd. we hadden toe 18 mb ca, nu is dat bij iedereen nog maar 8-9 mb en zijn ze allemaal weggegaan want als ze belden kregen ze te horen tja u kunt ook naar tele2.

Ik hoop dat we gewoon verder kunnen met huidige aansluiting en dat de monteur toch een keertje gaat komen.
Maar vind het wel vreemd allemaal iemand ervaring?
 
kobus1960
Alice behoort bij de Tele2 groep sinds July 2011.

http://www.alice.nl/nieuws/nieuws

Ik zou even bij de www.adsl.nl kijken welke mogelijkheden er zijn en overstappen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Alice zit sowieso in een sterfhuisconstructie.
Al geruime tijd worden er geen nieuwe klanten aangenomen bij Alice.
Dus de klantenbasis loopt steeds meer leeg. Een kwestie van tijd voor Alice helemaal verdwijnt.

Ik zou de suggestie van Kobus ter harte nemen.
Er zijn meer mogelijkheden dan alleen Alice of Tele2.
Het zou me niet verbazen dat je ergens een mooie deal kan krijgen...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ALICE DWINGT GEBRUIKER NAAR TELE2 TE GAAN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie