obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Welke organisatie is verantwoordelijk voor Tele 2 Voetbal via de satelliet?
Arjan Ronde
Assen, 30-10-2007


Betreft: klachten over tele 2 voetbal via satelliet


Geachte dames/heren,

Dit bericht stuur ik naar aanleiding van het contact dat er tussen mij en zowel Tele 2 als Canal Digitaal is geweest over de afhandeling van mijn klachten. Het betreft hier klachten over de inhoud van het programma Tele 2 Voetbal dat ik via de satelliet ontvang. Met deze klachten schijn ik nergens terecht te kunnen, omdat eerder genoemde partijen de verantwoording op elkaar afschuiven.

Sinds 16 december 2006 ben ik een contract aangegaan met Canal Digitaal waarbij ik geabonneerd ben op het programma Tele 2 Voetbal via de satelliet. In dat contract staat duidelijk dat Canal Digitaal niet verantwoordelijk is voor de inhoud van programma’s. Zij zijn er om ervoor te zorgen dat de signalen, van de programma’s waarop hun klanten geabonneerd zijn, goed via de schotel de televisie binnenkomen.

In deze zaak zou Tele 2 dus de verantwoordelijke moeten zijn. Dit omdat zij de programmasamenstelling bepalen; Canal Digitaal zendt de signalen alleen door. In eerste instantie heb ik dus via zowel e-mail, brief als telefonisch contact gehad met medewerkers van de Tele 2 klantenservice (tel.: 0900-2411602), maar steeds weer kreeg ik te horen dat Canal Digitaal de verantwoordelijke zou zijn in dit proces. Ik zou volgens een medewerker van Tele 2 maar eens moeten bellen met het verkoopnummer (0900-9327; 20 cent per minuut) van Canal Digitaal.

Ten einde raad heb ik dat nummer gebeld en uitgelegd dat Tele 2 niets voor mij kan betekenen, omdat Tele 2 geen gegevens van mij in het systeem heeft staan. Aangezien ik klant ben bij Canal Digitaal dienen zij dit probleem voor mij op te lossen aldus Tele 2. Canal Digitaal geeft op hun beurt aan dat ondanks dat ik een klant bij hun ben zij niets voor mij kunnen betekenen, omdat Tele 2 verantwoordelijk is voor de programmasamenstelling.

Als ik dit hele proces bekijk zijn zowel Tele 2 als Canal Digitaal schuldig. Tele 2 neem ik deze situatie het meest kwalijk, omdat zij de verantwoording op Canal Digitaal afschuiven. Ook Canal Digitaal komt er niet ongeschonden van af omdat zij een contract met mij zijn aangegaan. Op het moment dat er zich problemen voordoen (en ik alle wegen al heb bewandeld om deze te verhelpen) zouden zij er dus moeten zijn om een uitweg te kunnen bieden. Zij hebben immers met derden afspraken gemaakt ten behoeve van hun dienstverlening en voor hun marketing en/of communicatie.
Gewijzigd door Arjan Ronde op 30 oktober 2007, 15:31
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke organisatie is verantwoordelijk voor Tele 2 Voetbal via de satelliet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen : 4 03 jun 2016
Advertentie